Bullet erbij..

On topic......

een kennis heeft nog een nieuwe "oude" Bullet kunnen bestellen. Die schijnt onderweg te zijn......
Dus ik lees dit hele topic door om het waar nodig van raad en daad te kunnen voorzien!
 
Nu ben ik al even bezig met de bouw van een nieuwe schuur.
In gedachte ben ik uiteraard al bezig met het inrichten en een plek bedenken voor alle motoren.
Nu heb ik het vermoeden dat er straks nog best wat ruimte is voor een solo rus. :Y
 
Ik heb, als wijkgenoot, goed contact met sammie en weet een beetje meer van de spoken in z'n hoofd.
Blijkbaar wil hij even rust. Dat wil ik enerzijds respecteren en anderzijds heb ik zoiets van f*ck it ik ga van de week langs om te kijken hoe het met hem gaat.
Topper! Doe hem de groeten van deze lange :)
 
  • Leuk
Waarderingen: AWH
Ik heb, als wijkgenoot, goed contact met sammie en weet een beetje meer van de spoken in z'n hoofd.
Blijkbaar wil hij even rust. Dat wil ik enerzijds respecteren en anderzijds heb ik zoiets van f*ck it ik ga van de week langs om te kijken hoe het met hem gaat.

De kerstkaart ligt al klaar om verzonden te worden. Het minste wat ik kan doen vanuit Zeeland richting Assen.
 
Ik ben vanmiddag een bakkie wezen doen bij sammie.
Zonder verder in details te willen treden kan ik melden dat hij, zoals zoveel anderen, last heeft van de donkere dagen.
Omdat de sfeer niet altijd even positief is in veel topics kiest hij er voor even niet actief te zijn ivm bovenstaande.
 
stupid.gif
 
Terug
Bovenaan Onderaan