Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het had ook China kunnen zijnKan me geen ander land verzinnen waar zo zo iets weten te verklooien...
Neej, was motor van iemand anders.. (heb ik er niet bijgezet??)ik rijdt ook al jaren met chinese (honda) blokjes , gaat ook altijd nog prima mits je hem goed onderhoudt . lekker rijk zetten .
Maar Sammie wil je nu een schijfrem op de enfield bouwen ? ik dacht de huidige trommel goed was ?
Ik bedoel echt spul wat koud niet vloeit, pas met wat temperatuur er in wordt het vloeibaar.Dat is 80/90 toch ook?
In India gooien ze er 'veedol' vet in, kan daar min of meer.. sommigen mikken er 'Fliessfett' in.. Ik houd bij 80/90 of zo..
Dat blijft ook nog een beetje binnen..
Zeg mensen, ik heb de bullet versnellingsbak wat bijgevuld. Ik heb hiervoor- wat ik nog had staan- 75W90 'fully synthetic manual transmission' van Coldax staan.
Er staat op API GL 3/4/5 etc..
Er staat me bij/ben vergeten 4 of 5 was schadelijk voor bronzen lagers? (Hoe zat dat ook al weer?)
Kan iemand me vertellen hoe 't dan bij deze olie zit?
(Het Bevat o.a. sulfide-esters...)
En op deze verpakking staat G3/4/5? En sulfide-esters en had ergens begrepen dat DAT de boosdoener is.GL5 werkt destructief op bronzen lagers.
Bij oldtimers altijd GL4 of lager gebruiken.
Inderdaad. In mijn Russen heb ik altijd een soortgelijk vraagstuk. Daar gaat dit in.Gewoon GL4 pakken.