Bulletcam Akermaat 19-9

Curver

MF veteraan
7 nov 2003
1.521
0
Apeldoorn
Ik heb vandaag de bestuurders van een Blauwe Yamaha YZF en een Rode Honda CBR (geen forummers, althans, nog niet ;) ) gesproken en vervolgens nog lekker rondgereden en wat filmpjes gedraaid op en rond Akermaat. Ik had beloofd de video op te sturen als ie af is. Stuur ff een mailtje naar robin_melchior@msn.com
 
zat er daar eentje tussen die zonder demper reedt? ik was net ff buiten, en ik hoorde toch een puist herrie uit die hoek komen
 
niet dat ik weet :?

de bestuurder van de blauwe motor dacht overigens dat ik van de politie was toen ik naast em kwam rijden, wijzend op de bulletcam :X

tzou wat zijn als de politie op supersports zou gaan rijden (heb ooit gehoord dat ze in florida met een hayabusa turbo rijden :} )
 
Laatst bewerkt:
En dan stop je niet even bij ons om ons van dit heuglijke feit te verwittigen en ons uit te nodigen voor een rondje bulletcam O-)

Kom gerust vaker langs als het weer 's mooi weer is :)
 
En dan stop je niet even bij ons om ons van dit heuglijke feit te verwittigen en ons uit te nodigen voor een rondje bulletcam O-)

Kom gerust vaker langs als het weer 's mooi weer is :)

Ik zal het Noord-Holland topic in de gaten houden. Was gewoon beetje aant dollen gister, waren de laatste 5 minuten op mn tape, want was ook al vanaf de keukenhof aant filmen.

Het filmpje staat inmiddels online, maar de kwaliteit is niet echt fantastisch... dat ligt niet aan de bulletcam want die is haarscherp, maar hoofdzakelijk aan het feit dat ik alles nog via usb-kabel doe ipv. dv-kabel.

http://crazypilot.ctech.ca/19_09_akermaat.wmv
 
moraalridder mode on

Die gozer met die R1 komt zich zelf nog wel een keer tegen met die acties
die die uithaalt.. Weet niet of die kawa erbij hoort maar inhalen bij een T-splitsing.. zucht..

moraalridder mode off

Verder wel geinig filmpie
 
Terug
Bovenaan Onderaan