Bulletcam MegaMeeting 2005

Na wat gedoe met servers nu dan toch online:

Bulletcam MegaMeeting 2005 (70Mb, 15 min)

Met dank aan KawaClubbing voor het hosten


kijken hoelang deze server het houd :X
redline rider, misschien wil jij nog een mirrortje maken?

Edit:
Mirror 2


Mirror is onderweg.

Nog even kijken of ik een mirror van de mirror kan regelen ;)



Vet filmpje curver. Als ik nou had geweten dat je aan het filmen was......... ;)

Neem je met het speedracers "tour"ritje ook cam mee :P O-)

 
Laatst bewerkt:
helaas was ik er niet bij, maar zo heb ik toch effe kunnen genieten. en nu weet ik wat mij volgend jaar staat te wachten! en natuurlijk heb je een prima sfeer indruk gegeven. K*t weer dus!!

groetjes hessel
 
Leuk filmpje!! :}

Nu weet ik dus ook waarom e zo sloom rechts bleef rijden, dacht al: "waar is hij nou weer mee bezig?!"

lol :+

bij het eerste groepje begon er 1tje zelfs handgebaren te maken...tis ook nooit goed :P

volgende keer veiligheidsvestje met opdruk maken ;)

@Redline Rider; hij blijft hangen met uploaden op 10 seconden resterend, dus misschien is het handiger als je ff download van KawaClubbing
 
Coole film zeg! Erg leuk dat er ook nog een stukkie Bennekom bij zit :P Alleen jammer dat je daar niet ff bleef staan want toen je de hoek omging begonnen er 2 met een burn out...
 
:} gave film curver :}
is zo'n bulletcam nou een beetje te betalen voor de fun of is dat meer het proffesionele werk.
zijn in elk geval mooie beelden.
:} :} :}
 
:} gave film curver :}
is zo'n bulletcam nou een beetje te betalen voor de fun of is dat meer het proffesionele werk.
zijn in elk geval mooie beelden.
:} :} :}


de bulletcam die ik heb neemt beelden op met tv-kwaliteit (420 beeldlijnen), daarvoor was ik toendertijd ongeveer 300 euri kwijt... :X (en hij is waterdicht, wat op zich wel handig was gister :} )
er zijn natuurlijk ook goedkopere varianten, of je bevestigd je normale digicam op je motor, scheelt ook.

maar nu komt het; de bulletcam zelf neemt nix op, hij geeft alleen het signaal door, dus bovenop die 300 euri komt ook nog de prijs van een digitale camera (met av-in) ;)
 
Ziet er tof uit! De volgende keer (die keer met mooi weer :P ) ben ik erbij!

Ik plaats 'm ook meteen ff op Motorfreaks :)

Edit: Done :)

 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan