Bulletcam MegaMeeting 2005

Ik heb het filmpje van de server afgehaald. Er is voor 12 GB gedownload terwijl ik maar 4 GB aan dataverkeer mag hebben. Hoe het bij die 12 GB heeft kunnen komen weet ik niet, maar heb alleen een automatisch mailtje gehad :D

ja 4 GB is zo op, aangezien een groot deel van die 2000 topicbezoekers het filmpje download :X :X sorry als je kosten gemaakt hebt... wist ik veel dat een filmpje dat ik in 2 uurtjes in elkaar geprutst heb zo populair zou zijn :o

Leuk filmpie :} Maar next year? Zal dit jaar nog wel
n mega meeting zijn. Toch :9

ja, wist ik eerlijk gezegd niet hoor, maar de plannen worden idd alweer gemaakt :}
ben er rond die tijd ook wel weer bij!
 
ja 4 GB is zo op, aangezien een groot deel van die 2000 topicbezoekers het filmpje download :X :X sorry als je kosten gemaakt hebt... wist ik veel dat een filmpje dat ik in 2 uurtjes in elkaar geprutst heb zo populair zou zijn :oja, wist ik eerlijk gezegd niet hoor, maar de plannen worden idd alweer gemaakt :}
ben er rond die tijd ook wel weer bij!

wehehe mijn filmpje en dat van jou hebben op mijn server al voor 70gb aan data verkeer gezorgt de afgelopen 3 dagen 8-)
 
wehehe mijn filmpje en dat van jou hebben op mijn server al voor 70gb aan data verkeer gezorgt de afgelopen 3 dagen 8-)

ik heb geen idee hoe vaak ie gedownload is... gaat gewoon op de grote MF hoop mee, valt niet erg op tussen de terabytes die we per maand verstoken ;)
 
ja dis klote.
ik had nooit gedacht dat in 1 dag voor 12 GB gedownload zou worden bij mij.
Ik heb 4 GB verkeer, en dacht dat dat wel genoeg was voor paar dagen.
Moet 2,50 euro per GB betalen dat ik overschreden heb :( Maja heb me lesje wel geleerd nu :D
 
Misschien een beetje topic vervuiling, maar waar hebben jullie die bulletcam gehaald. Ben al ff op zoek en heb nu m'n cam op de tank; ook niet alles. Misschie nog wat info welke merken goed of minder goed bevallen en de do's en don'ts....
 
Terug
Bovenaan Onderaan