Bulletcam

aha....
en hoeveel mag dat kosten?

Ach, een simpele, tweedehands camera met bandjes heb je voor een paar tientjes denk ik.
Wil je wat moderner, met een harddisk, of memorycard, dan kun je honderden euro's kwijt zijn :)

Als je op de foto van deze cam kijkt zie je een aansluiting zitten.
Datgene dat je koopt om de cam op aan te sluiten moet daar op passen.
 
Ja ik wil dus filmpjes maken voor de comp met niet al teveel gezeik.. dus gewoon memory card..

maar dat is alleen geheugen dus zal toch niet al te veel kosten?
 
gupy guppy het is al laat voor je, maar waar je nu voor bied is alleen een cam, die geeft de beelden door aan een recorder die je dus nog ergens moet gaan ritselen. Die recorder zet het dan op een geheugenmedium zoals een harde schijf, tape (vroegah) of een memorycard.
Hey, sucses verder!
 
Ja ik wil dus filmpjes maken voor de comp met niet al teveel gezeik.. dus gewoon memory card..

maar dat is alleen geheugen dus zal toch niet al te veel kosten?


Ik denk dat je je beter even kan verdiepen in de materie dan meteen mijn bulletcam kopen, zo te zien ben jij beter af met een AT1 of een GoPro variant..
 
lol, dat zou de eerste bulletcam zijn die met firewire een camera in gaat, weet je hoe veel camera's er zijn die van hun firewire poort kunnen opnemen?
 
http://www.dogcamsport.co.uk/dogcampro480.htm £74.99 (ongeveer €80)
Dus een bod van rond de €70 ~ €75 is zeer acceptabel lijkt mij toch?
(ps. zelf geen interesse, ik ben al voorzien)


Hmmmm, .... de spec's zijn niet helemaal gelijk(waardig), maar lijkt mij zo op het eerste gezicht best wel een leuke cam. Best een kleine kijkhoek dus bestel je een andere lens voor 10 pond meer. Al met al denk ik eerlijk gezegd wel een leuk alternatief.
 
Inderdaad mensen, er is een groot verschil in de kwaliteit van de bulletcam's, deze behoord in ieder geval tot de top!
 
Da's flauw. Als je een Fazer verkoopt moet je ook niet aankomen met een Hyosung (of zoiets).

TS biedt deze aan: http://www.cameras-cctv.com/helmet-camera-pack-4-21cwshrx-pal/

Alle waar naar zijn geld..

Tja, je moet ook niet de nieuwprijs voor een tweedehands product willen....
(hoe goed het ook is)
Er zal best verschil tussen de cameras zitten, maar ga er maar niet van uit dat het verschil zo groot is als jij nu voor doet.
De nieuwe camera is dus ~ 137,- euro als ik het goed begrijp?
 
ik snap niet goed hoe je hem op een losse camera aansluit :?
(sony dcr sr55)
mijn camera heeft een mini usb aansluiting met een losse kabel erbij (s video en een usb kabel)
krijg ik daar die bnc connector op?

als het niet gaat dan neem ik deze wel :+

onset_reloaded_55.jpg
 
Laatst bewerkt:
Je camera (of recordertje) moet een AV-IN aansluiting hebben, meestal is dat een mini-jack, vaak een mono of 3 polige uitvoering (indien met stereo geluid) en dan kan je een verloopkabeltje van mini-jack naar tulp gebruiken. En eventueel een verloopje BNC naar tulp.

Zo'n kabeltje is bij de betere electronicazaak gewoon te koop.

TS: Waarom verkoop je de recorder er niet bij?
 
thx,het blijkt dat die van mij alleen uitgangen heeft '(

ding is een paar maanden oud ,wel raar dat het niet kan -O-

hij heeft een a/v out en usb-mini b alleen uitgang
 
thx,het blijkt dat die van mij alleen uitgangen heeft '(

ding is een paar maanden oud ,wel raar dat het niet kan -O-

hij heeft een a/v out en usb-mini b alleen uitgang

Een AV-IN op een camera is ook best bijzonder. In ieder geval niet iets dat 'standaard' is, ook niet op nieuwe modellen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan