Bulletcam

Anders zal ik de TS even steunen en de doelgroep vergroten, ik heb eventueel een recorder te koop (met av-in + stereo sound in) neemt op op vga (640x480) kwaliteit met geluid. Perst ongeveer 1,5 uur video op 1 2gb kaartje. Accu gaat ongeveer 2 volle kaartjes video mee. (in de kou / sneeuw)

Reden van verkoop: Camerafunctie van de recorder werkt niet meer (met bullitcam werkt hij perfect!) Ik heb inmiddels een nieuwe (dezelfde) gekocht omdat ik op vakantie de camerafunctie mistte.

Vraagprijs 70 euro.
Inclusief verloopkabeltje minijack -> 3x tulp, en indien nodig een verloopje van tulp naar BNC.
Oplader
Accu
2 gb micro sd kaartje
micro sd adapter
usb kabeltje om de files naar pc te zetten

Liever niet bieden in dit topic om verwarring te verkomen, graag via PM.
 
Laatst bewerkt:
Anders zal ik de TS even steunen en de doelgroep vergroten, ik heb eventueel een recorder te koop (met av-in + stereo sound in) neemt op op vga (640x480) kwaliteit met geluid. Perst ongeveer 1,5 uur video op 1 2gb kaartje. Accu gaat ongeveer 2 volle kaartjes video mee. (in de kou / sneeuw)

Reden van verkoop: Camerafunctie van de recorder werkt niet meer (met bullitcam werkt hij perfect!) Ik heb inmiddels een nieuwe (dezelfde) gekocht omdat ik op vakantie de camerafunctie mistte.

Vraagprijs 70 euro.
Inclusief verloopkabeltje minijack -> 3x tulp, en indien nodig een verloopje van tulp naar BNC.
Oplader
Accu
2 gb micro sd kaartje
micro sd adapter
usb kabeltje om de files naar pc te zetten

Liever niet bieden in dit topic om verwarring te verkomen, graag via PM.
foto :Y
 
Je camera (of recordertje) moet een AV-IN aansluiting hebben, meestal is dat een mini-jack, vaak een mono of 3 polige uitvoering (indien met stereo geluid) en dan kan je een verloopkabeltje van mini-jack naar tulp gebruiken. En eventueel een verloopje BNC naar tulp.

Zo'n kabeltje is bij de betere electronicazaak gewoon te koop.

TS: Waarom verkoop je de recorder er niet bij?

Omdat dat ook mijn eigen videocamera is, die gebruik ik ook voor normale opnamens :)

ik heb wel serieuse intresse voor 70 euro's ga effe kijken of me camera een av in heeft

Laat maar weten, de bulletcam is nog steeds te koop!
 
interesse..

kan je een recente foto plaatsen met daarbij alle opties?
ik heb namelijk een 12v adaptertje op me motor zitten en zou wel leuk zijn al kan ik m daar op aansluiten.

kan je helaas effe geen PB sturen aangezien ik op de .mobi versie van de site zit (normale site wordt geblockt op me werk..)

vast bedankt! rob.
 
Nieuw plaatje van vandaag:

bullitcam.jpg


Ik heb er ook nog een microfoon bij (kastje rechts bovenin)
Op de bulletcam zit velcro geplat, ik doe er dan ook nog een strip bij met velcro die ook "beplakbaar" is aan de andere kant :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan