Buongiorno TUONO Belissimo!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
tuurlijk niet.
aprilia's zijn er ALTIJD klaar voor! dus dezelfde sticker is nutteloos.
Alleen het "sticker op stuur" idee vind ik wel leuk.

Ik wil trouwens de knippers (ledstrip) in mijn koplamp maken
weet iemand of deze open te maken is zonder hem te slopen?
 
Laatst bewerkt:
tuurlijk niet.
aprilia's zijn er ALTIJD klaar voor! dus dezelfde sticker is nutteloos.
Alleen het "sticker op stuur" idee vind ik wel leuk.

Ik wil trouwens de knippers (ledstrip) in mijn koplamp maken
weet iemand of deze open te maken is zonder hem te slopen?

Ik heb Tuono Racing op mijn tank staan... ;)

Voor circuitdagen heb ik een stickertje op mijn stuur 'Soepel!!'
 
Ik zal me ook maar weer eens melden.

Al 5 weken geen ene meter gereden wegens verhuizing en overmatig veel klussen.
De motor staat al die weken al op dezelfde plek en ik kan geen enkel druppeltje koelvloeistof vinden.
De koelvloeistoflekkage is dus net zo onverklaarbaar verdwenen als dat ie gekomen is.

Ik wilde een grote tuin, nou dat heb ik geweten. Vandaag aan een kant de laurierhaag gesnoeid (die al 3 jaar niet gesnoeid was). 70 meter lang. Met 3 man van 10:30 tot 16:00 mee bezig geweest. Van 3 tot 3,5 meter hoog teruggesnoeid naar 2 meter.
Nu vallen mijn armen er vanaf. :( Daar kan geen sportschool tegenop.....

Nu moet aan de andere kant de beukenhaag nog, die is 120 meter lang..........

Maar morgen blijft al het snoei- en zaaggereedschap in de garage en gaat de T weer eens het zonnetje zien. Ik verheug me er al op. ......als mijn armen het toelaten. ;(
 
_O- leg jij een cros baan aan :P ? 120m.... Damn... :P .Maar wel mooi met die koel vloeistof! Mooi zo houden dan en veel plezier met rijden morgen!

Met betrekking tot trillend stuur; ik zou het zoeken in de remklauwen. Evt een zuigertje die niet goed lost? En anders de vering(naar hk met die keet!)
 
Vandaag ook even een uurtje op een v4 mogen rijden *O* *O*
Wat een machine niet normaal }) was een ritje met de club
Marknesse was ook mee, die adviseerde om de tractie controle niet scherper te zetten als standje 3 :P. goed advies ;) in het begin moest er even een knop om bij mij ( gas er vol ophouden bij het opschakelen) GAAF :]
 
Vandaag ook even een uurtje op een v4 mogen rijden *O* *O*
Wat een machine niet normaal }) was een ritje met de club
Marknesse was ook mee, die adviseerde om de tractie controle niet scherper te zetten als standje 3 :P. goed advies ;) in het begin moest er even een knop om bij mij ( gas er vol ophouden bij het opschakelen) GAAF :]
Hihihihihihihihihi !!!!!! :]
 
Vandaag ook even een uurtje op een v4 mogen rijden *O* *O*
Wat een machine niet normaal }) was een ritje met de club
Marknesse was ook mee, die adviseerde om de tractie controle niet scherper te zetten als standje 3 :P. goed advies ;) in het begin moest er even een knop om bij mij ( gas er vol ophouden bij het opschakelen) GAAF :]


ja, waanzinnig ding he *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan