Buongiorno TUONO Belissimo!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thnx is al geregeld,

Ik belde en Er werd meten gezegd dat het niet mijn probleem was maar zijn probleem, krijg dus gewoon De volledige korting!!

Bewijst maar weer wat voor goede dealer het is!

Verhoeven motoren :] :} :} :}

Dat is klasse!! Ik heb hem vorig jaar nog gesproken en kreeg er ook een goed gevoel van. We hebben elkaar toen niet kunnen helpen helaas. Hij was hier vroeger ook actief...........
 
Ik had echt een ander idee van deze zaak, vette bummer. Loopt al een tijdje via het ARA-forum deze zaak. Reageert op niemand van het forum maar nu is hij wakker...........Veelzeggend! (Voor mij iig)

:( :r


kennis van mij heeft daar onlangs een tuono gekocht met 7500 km 1 maand later is bleek later een imitatie dynamo door gebrand wel erg snel org. doorgebrand en de imitatie
 
kennis van mij heeft daar onlangs een tuono gekocht met 7500 km 1 maand later is bleek later een imitatie dynamo door gebrand wel erg snel org. doorgebrand en de imitatie

Sinds het topic op het ARA was ik er klaar mee. Importmotoren ed. prima, maar wel papieren erbij. En zelfs dat is niet heilig, helaas....
 
kennis van mij heeft daar onlangs een tuono gekocht met 7500 km 1 maand later is bleek later een imitatie dynamo door gebrand wel erg snel org. doorgebrand en de imitatie

Geheid dat die km stand niet klopt.
maar hy weet donders goed hoe het zit met die km standen.
Want hy draait ze zelf terug of laat het doen.

heb op het ara forum dat ook al aangegeven.
gaan kijken voor een gixxer k8 met 17k op de teller.
2 dagen later op de site met minder kms.

gewoon verweg blijven by die zaak.
 
Oke en waarom nu weer ferodo's, was je niet tevreden over de EBC's?

Worden aangemerkt als beste keus door BrakeTech zelf en via AF1 waren de Ferodo's wel heel erg betaalbaar...

Die EBC's werken echt super, heb ik toen via motorbazaar gekocht...
 
Laatst bewerkt:
Hoe warm word het hart van een remschijf eigenlijk? Zit eraan te denken om ze te spuiten(met hitte bestendige verf), want vind de schijven die Pimmie heeft heel gaaf, alleen mijn eigen nog te goed om ze nu te wisselen(iets met budget enzo -O- ).

En eh Roy..... :+ O-) ?
 
Hoe warm word het hart van een remschijf eigenlijk? Zit eraan te denken om ze te spuiten(met hitte bestendige verf), want vind de schijven die Pimmie heeft heel gaaf, alleen mijn eigen nog te goed om ze nu te wisselen(iets met budget enzo -O- ).

En eh Roy..... :+ O-) ?

Die temperatuur zal reuze meevallen, geen 100 graden in ieder geval...

Ik heb trouwens nog mijn spieglers, hebben een nieuw binnenhart nodig maar de buitenring is nog nauwelijks versleten...
 
Hebben jullie het nou over de eendelige remblokken of de twee delige??
Daar zit een behoorlijk prijsverschil in vlgs mij.
 
Laatst bewerkt:
Nog steeds in de verkoop, Power Commander 3 USB voor Tuono van 2006 tot 2011..

Is €200,- dan zoveel gevraagd of heeft niemand er belang bij :? :+ (nieuw zitten ze bij mijn weten toch nog steeds rond de €350,-)

Ooh oké, :W

Ja even rustig met de nieuwe bandjes maar die motor is nagenoeg perfect naar mijn mening *O*

Gefeliciteerd met je aankoop!

Van de week nog een stukje gereden op een RSV4, alles klopt gewoon aan die machines.
Je bent nog geen meter onderweg en het voelt alsof dat ding al jaren aan je kont vast gezeten heeft :}
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan