Burgman 200

Ik zoek nog een werkplaatshandboek maar kan alleen de 125 en 400 vinden.
Zou de 200 een opgeboorde 125 zijn? In dat geval kan ik een boek voor de 125 bestellen
 
Inmiddels heb ik een werkplaatshandboek kunnen bemachtigen, maar daarin staat niet het typenr van de CVT riem.
Kan iemand me aan het typenummer en evt leverancier helpen?
Voor de rest: wat een topmachientje! ik ben er her mee in mijn nopjes!:}
 
Laatst bewerkt:
Hoi.
Heeft iemand een tip hoe ik de achtervering kan verstellen bij de Burman 200 uit 2018 met het zeer beperkte boordgereedschap dat bestaat uit een steeksleuteltje, metalen haak en schroevendraaier. Ik neem aan dat je het uiteinde van die metalen haak in het busje onderaan de schokdemper moet steken en dan verstellen. Aan de rechterkant lukt dat wel maar aan de linkerkant is er geen ruimte tussen de kap van de aandrijving en het achterwiel. Er zal ongetwijfeld een manier zijn maar ik heb de haak op verschillende manieren gebruikt maar het wil niet lukken. In de handleiding die ik heb staat wel dat je de schokbrekers kunt verstellen maar helaas niet hoe. 🤔
 
Hoi.
Heeft iemand een tip hoe ik de achtervering kan verstellen bij de Burman 200 uit 2018 met het zeer beperkte boordgereedschap dat bestaat uit een steeksleuteltje, metalen haak en schroevendraaier. Ik neem aan dat je het uiteinde van die metalen haak in het busje onderaan de schokdemper moet steken en dan verstellen. Aan de rechterkant lukt dat wel maar aan de linkerkant is er geen ruimte tussen de kap van de aandrijving en het achterwiel. Er zal ongetwijfeld een manier zijn maar ik heb de haak op verschillende manieren gebruikt maar het wil niet lukken. In de handleiding die ik heb staat wel dat je de schokbrekers kunt verstellen maar helaas niet hoe. 🤔
Misschien heb je hier wat aan,
 
RG-gamma, dank voor het filmpje.:} De oplossing is heel simpel. De haak klemzetten tegen de band en dan draaien. Je moet er maar opkomen.:t
 
Hoeveel toeren moet een Burgman 200 van 2018 stationair draaien. Mijn 200 draait tussen 1600 en 1700 toeren. Lijkt me wat aan de hoge kant of niet? Hij blijft wel staan als hij stationair draait.🤔
 
Hallo. Ik ben weer terug van lang weggeweest.
Ik wil een Burgman UH200 erbij kopen maar deze heeft een F1 Storing plus de temperatuur meter loopt normaal op tot bedrijfstemperatuur en dan valt hij terug. Dan verschijnt ook F1. loopt verder wel goed. Wie heeft dit ooit ook gehad of weet wat het is? Groet
 
In een ander topic hier op het forum staat er een link naar een onderhoudsboek van een Burgman 200.
Topic "werkplaatshandboek burgman 200".
Misschien heb je daar wat aan.
 
hallo! even voorstellen hier. ik ben Erik, bijnaam Sjoemie.
woon in het altijd mooie Lutten, vlakbij slagharen en sinds kort trotse eigenaar van een Suzuki Burgman 200
deze gekocht voor woon werk verkeer maar bevalt zo oged dat ik hier ook zeker in de zomer vaak op zal toeren!
waar ik eerder altijd zonder enige voorkennis vaak zat mijn mening heb gegeven over die opgevoerde scooters ga ik hiervoor nu publiekelijk mijn excuses voor aanbieden! gewoon mooi spul en rijdt geweldig.
 

Bijlagen

  • 20230130_112950.jpg
    20230130_112950.jpg
    193,7 KB · Weergaven: 18
Ziet er erg netjes uit. Van welk jaar is ie?
2007 en 31000 gelopen. Heb er 2 oliefilters bijgekregen van de vorige eigenaar. Om de 3000km gaat er een lampje branden dat de olie gewisseld moet worden incl. filter is mij verteld.
Zijn er meer dingen waar ik op moet letten? Zijn er nog bepaalde dingen die eigenlijk altijd wel kapot gaan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan