Vtwinner
MF veteraan
Ah, dan is het warme lucht voor in de winter. Die Italianen denken ook aan alles
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bekijk bijlage 1724066
Een vraag: bij die Aprilia SR 300 heb je ventilatieopeningen in de middenconsole. Rechthoekig en je kan ze richten en open en toe zetten blijkbaar.
Wat is de functie daarvan?
Hier in Amsterdam zie je ze ook veel,.. Ze worden hier ook wel 'gay-kleed' genoemdOnlangs nog in Milaan geweest. Het was er slecht weer, zo een beetje zoals het weer hier vandaag. Heel de dag regen, met moeite 10°.
Zoals altijd reed het in Milaan vol met scooters en het viel me op hoeveel er met zo een beenkleed rondreden. Ik zal niet zeggen allemaal, maar echt veel.
Misschien inderdaad dat die "verwarming" dan wel effect heeft.
Bekijk bijlage 1724066
Een vraag: bij die Aprilia SR 300 heb je ventilatieopeningen in de middenconsole. Rechthoekig en je kan ze richten en open en toe zetten blijkbaar.
Wat is de functie daarvan?
Dat klopt. De Beverly heeft inderdaad aan die buitenrand een luchtuitlaat.Hier in Amsterdam zie je ze ook veel,.. Ze worden hier ook wel 'gay-kleed' genoemd
Het effect is net zo simpel als effectief. Geen wind onder het kleed en droog tot op het kruis. Bij veel iets zwaardere scooters (zoals de BV of MP3 oud) zit aan de buitenrand van de voorkap een luchtuitlaat. Deze komt vanaf de motorkoeling en blaast dus warme lucht. Of wel, dat verwarmd onder je kleed... Warme balletjes dus!
Ik vind het zelf niet lekker rijden en hou misschien ook wel een beetje van de elementen, maar het werkt wel.. Erg goed zelfs. Alleen op de snelweg zo boven 100/110 wordt het een dingetje.
Dat is waar, maar ferry34 verwees naar die Aprilia SR en op de foto van zo een scooter vond ik die ventilatieroosters waarvan het me niet duidelijk was wat de functie ervan is.In elk geval niets wat de vraag van de Topicstarter beantwoordt denk ik
Dat van dat verbod van die 2 lichten, geldt dat ook voor NL en BE?Het wordt vaak, behalve voor meer licht, ook voor het uiterlijk gedaan. Symmetrisch is mooier. Helaas is het in een aantal landen verboden om twee lampen gelijk aan te hebben op de motor (auto veraf of motor dichtbij?). Vandaar dat fabrikanten dit bedacht hebben.
Hallo Dennis!Dag allemaal,
Ik ben Dennis en nieuw hier, heb sinds 2 weken een burgman 400 zie foto.
groet Dennis
Leuk om te weten, waarom heb je (buiten de looks want is is wel heel mooi) voor Aprilia gekozen boven Suzuki?Heb bij m'n Aprilia SR 300 (zelfde model)
Nooit van gehoord voor BE... En inderdaad er rijdt heel wat met dubbele koplampen rond...Dat van dat verbod van die 2 lichten, geldt dat ook voor NL en BE?
Als ik afga op wat ik hier in BE aan motorfietsen zie rondrijden zou ik denken van niet.