Burgman 400 onderdelen

Fokker

MF'er
16 sep 2009
202
6
Het verbaasd me dat als ik b.v. op zoek ben naar rolletjes, remblokken en alle andere slijtage gevoelige onderdelen, er na tientallen pagina's Googlen, toch zo weinig te koop is.
Alle zogenaamde (speciaal) maxiscooterzaken gooien je dood met accessoires maar echte onderdelen, nauwelijks. Temeer verbazing omdat dit scootersegment zeker niet klein genoemd kan worden en alleen nog maar groter wordt.
Easyparts, paar dingetjes voor wat zwaardere scooters, meer niet en dan vaak ook geen onderdelen van typen van de laatste 2-3 jaar., Motozoom idem dito,
handschoenen, helmen, olie, kleding, nauwelijks gereedschap.
Je komt iedere keer weer uit bij buitenlandse leveranciers. Maar als ik een oliefilter, o-ring,
pakking en nog wat van dat spul wil hebben, geen keuze in NL. Ja bestellen, wachten en de dealerprijzen betalen, ik wil graag keus hebben en afwegingen maken. En een oliefilter in DE bestellen voor 7,- met 4,- verzendkosten, tja...
Wie heeft er ervaring met goede motor/scooterzaken in de Randstad die gewoon de meest voorkomende vervangingsonderdelen in huis hebben ?
Ik hoor 't graag ! Bedankt, gr. Fokker
 
Verder niemand met ervaringen ? Waar halen de maxiscooter rijders dan hun onderdelen vandaan ?
gr. Fokker
 
De laatste keer heb ik mijn spullen besteld bij motowebshop.com; op dit forum is niet iedereen er even goed over te spreken maar mijn onderdelen waren goedkoop, snel binnen en prima van kwaliteit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan