beste allemaal.
ben een tidje weg geweest, ik ben er weer
ten eerste, mijn excuses alvast..........mijn NL is niet echt perfekt, ik probeer het gewoon
ik heb 2,5 jaren geleden een bijna nieuwe burgman 400 gekocht ( hij was 3 maanden oud met 500km op de teller). tot op heden ik ben super tevreden en ik heb nooit een probleem gehad. ik rij best veel ( ongeveer 400km per week) en ik heb tot op heden 40.000km gereden. nu de grote vraag is:
- heeft het zin om deze in te ruilen en een bijna nieuwe aan te schaffen ( ik zoek een 2de hands 2016/17 max met niet meer dan 3/4000 km's)
- tot nu toe heb ik 5 a 6 olibeurt gehad ( ongeveeer 4/500 euro totaal) en op 30.000 km een grote beurt van 1000 euro gehad. vandaag nog een olie+filter+bougies+nieuwe achetrbad for 267 euro. binnenkort ( 5000km max) moet ik nog schifremmen en remblokken vervangen voor nog 250 euro
de grote vraag nu is: wat is mijn scooter vandaag waard ( uit 2015 en tot september nog in fabriekgarantie) en heeft het zin om nu te gaan inruilen? volgens mijn delaer moet ik op 48.000Km nog een grote beurt van ongeveer 1000 euro laten uitvoeren
ik zal in principe hetzlefde model willen kopen en niet meer dan 3000 euro bij betalen, is dat realistisch? Of gewoon deze helemaal dood rijden en binnenkort weer meer dan 1000 euro aan beurt betalen?
nou, ik hoor het graag wat jullie deskundige advies is
ik gebruik het puur voor woon werk verkeer .Ik heb helaas geen andere oplossing want ik werk in Amsetrdam en ik wil absoluut geen 300 euro per maand aan parkeer kosten gaan betalen ( als ik met mijn auto zal komen)
bedankt alvast voor jullie hulp
MVG
Alberto
p.s.: mijn dealer heeft mij verteld dat hij geen interesse in mijn motor heeft ( hij was ooit een suzuky dealer maar nu alleen yamaha ) want hij heeft met burgman's in de laatste tijden alleen maar problemen mee gehad
ben een tidje weg geweest, ik ben er weer
ten eerste, mijn excuses alvast..........mijn NL is niet echt perfekt, ik probeer het gewoon
ik heb 2,5 jaren geleden een bijna nieuwe burgman 400 gekocht ( hij was 3 maanden oud met 500km op de teller). tot op heden ik ben super tevreden en ik heb nooit een probleem gehad. ik rij best veel ( ongeveer 400km per week) en ik heb tot op heden 40.000km gereden. nu de grote vraag is:
- heeft het zin om deze in te ruilen en een bijna nieuwe aan te schaffen ( ik zoek een 2de hands 2016/17 max met niet meer dan 3/4000 km's)
- tot nu toe heb ik 5 a 6 olibeurt gehad ( ongeveeer 4/500 euro totaal) en op 30.000 km een grote beurt van 1000 euro gehad. vandaag nog een olie+filter+bougies+nieuwe achetrbad for 267 euro. binnenkort ( 5000km max) moet ik nog schifremmen en remblokken vervangen voor nog 250 euro
de grote vraag nu is: wat is mijn scooter vandaag waard ( uit 2015 en tot september nog in fabriekgarantie) en heeft het zin om nu te gaan inruilen? volgens mijn delaer moet ik op 48.000Km nog een grote beurt van ongeveer 1000 euro laten uitvoeren
ik zal in principe hetzlefde model willen kopen en niet meer dan 3000 euro bij betalen, is dat realistisch? Of gewoon deze helemaal dood rijden en binnenkort weer meer dan 1000 euro aan beurt betalen?
nou, ik hoor het graag wat jullie deskundige advies is
ik gebruik het puur voor woon werk verkeer .Ik heb helaas geen andere oplossing want ik werk in Amsetrdam en ik wil absoluut geen 300 euro per maand aan parkeer kosten gaan betalen ( als ik met mijn auto zal komen)
bedankt alvast voor jullie hulp
MVG
Alberto
p.s.: mijn dealer heeft mij verteld dat hij geen interesse in mijn motor heeft ( hij was ooit een suzuky dealer maar nu alleen yamaha ) want hij heeft met burgman's in de laatste tijden alleen maar problemen mee gehad
Laatst bewerkt: