Burgman 650 2003

Ouail

Rookie
10 nov 2019
1
0
Beste leden,

Ik ben sinds kort in het bezit van een burgman 650 uit 2003. Na een korte rit voegde ik met de motor in op de snelweg. In de eerste instantie leek de motor heel normaal te functioneren. Na een paar km ermee gereden te hebben voelde het alsof de motor soms lichtjes terugtrok. Uit zelfstandigheid ben ik op de rechter rijstrook gaan rijden. Uit het niet blokkeerde mijn achterband en wou de band helemaal niet meer draaien bij een snelheid van 100 km per uur. Na een paar meter kwam ik uiteindelijk tot stilstand gelukkig zonder kleerscheuren.

Nadat de schrik weg begon te trekken ben ik gaan kijken wat er aan de hand was ik dacht mischien de remmen. De achterband heeft 1 a 2 cm spelling dus dat is het niet. De motor statrt met een druk op de knop en loopt prima zoals gewoonlijk. Alleen het achterband wil totaal niet draaien. Gas geven kan en je hoort de motor toeren maken zoals die zou moeten doen. Maar het band doet echter totaal niks.

Ik ben ten einde raad en dacht ik probeer het hier op deze forum graag jullie reacties indien jullie enig idee of zelfs ervaring hebben met dit probleem.

Bij voorbaat dank
 
Terug
Bovenaan Onderaan