Burgman 650 voor veel kilometers geschikt?

hoi ik heb ruim 80.000 km gereden op de burgman 650 uit 2003
in mijn geval gebruikte ik de scooter voor vele dingen. 1 woonwerk verkeer 20 tot 30.000 km per jaar ook in de winter.
2 als reis motor ik ben naar italie frankrijk Monaco switerland duitsland belgie luxenburg etc etc geweest alleen en met groepen en of met mijn vrouw.
3 ik ben ogal een sportieve rijder dus gebruikte ik hem ook om de motorrijders lekker het snot voor hun ogen te rijden haha.,
er zijn velen problemen met een burgman die vooral op gaan voor alles voor 2004.
vanaf 2005 spelen ze een mindere rol en latere modellen al minder en de huidige modellen al helemaal niet meer.
hoe dan ook voor 2008 was de burgman de beste scooter die je voor die grote kon kopen samen met de Honda silverwing 600 dan, ook al is kwalitatief de honda beter, qua fun en vermogen blijft hij mijlen ver achter de 650.
maar ja toen kwamen de sym 600 bmw 600 en 650 etc nu is de vijver wat groter dan toen.
ook de lelijke weinig vermogende tmax 500 van toen is nu zlefs volwassen geworden in zijn 530 vomr etc.
de keuzes zijn groter en overal zijn er wel voor en tegens.

ik heb veel lol gehad en ook veel drama s met d 650 .maar het is een heerlijk scooter om mee te rijden.
bovendien ben ik sowiso geen goede graat meter want mijn moto is altijd het maximale uit je machine halen en dat gaat meestal tenkosten van de betrouwbaarheid haha.
gefeliciteert.
 

zie ook reis verslagen met de scooters weet je wat je te doen staat met de burgman
 
Een vriend van mij heeft gister zijn nieuwe burgman 650 op gehaald bij MVM in Soesterberg,nu vond hij dat het zicht naar achteren in de spiegelg niet zo best was,maar hoe stel je deze af .
Het betreft een nieuwe van 2019 met O km.
 
Een vriend van mij heeft gister zijn nieuwe burgman 650 op gehaald bij MVM in Soesterberg,nu vond hij dat het zicht naar achteren in de spiegelg niet zo best was,maar hoe stel je deze af .
Het betreft een nieuwe van 2019 met O km.
Gewoon met t glas wat spelen. Wel uit stilstand aub,niet rijdend.Moet je goed af kunnen stellen kwa zicht Heb er zelf geen probleem mee,ben niet de kleinste. Enne voor je maat veel rijplezier ermee,en ben benieuwd naar zijn ervaring ermee.
 
Dank je,dus dat gaat niet electriche met een knopje ?
Hij had net als ik een v Strom maar die was zelfs na aanpassing nog te hoog voor hem,vandaar de overstap.
 
Haha ja dat heb je met de nieuwe type burgmannen.
De oude typen hadden spiegels als een vracht wagen daar zag je hele landschappen in haha.
Je moet ze met de hand afstellen gewoon tegen spiegeltje aan duwen met je wijs vinger
 
Terug
Bovenaan Onderaan