Burgman AN 400 deel 2

Bij mijn burgman K7 kan je gewoon met je hand tussen het spatbord en je koplamp door naar boven zodat je achter je lamp komt om de beschermhoes weg te halen van je koplamp. Dan kan je het stekkertje van de H4 lamp loshalen. Daarna kan je het borgbeugeltje loshalen die de lamp vasthoud. Vervolgens een nieuwe erin doen en in omgekeerde volgorde de boel weer dichtmaken. Het is ff pielen maar als je het een keer gedaan hebt dan is het makelijk.
Wij hebben en iets ouder type burgman :Y en ik werk liever van boven af naar beneden dan van onderaf naar boven.
 
Zeg... als ik dat achterwiel eraf draai, kan ik dat met die momentsleutel doen zonder dat ding te mollen of moet ik een aparte sleutel kopen met een zo'n lange steel.
 
Zeg... als ik dat achterwiel eraf draai, kan ik dat met die momentsleutel doen zonder dat ding te mollen of moet ik een aparte sleutel kopen met een zo'n lange steel.
Persoonlijk zo ik dat niet met een momentsleutel doen :N Het kan wel maar doe dat niet.
 
Waarom niet, heeft omgekeerde werking. Ik zie daarin niet zo'n probleem. Kennis van mij deed dit in zijn werkplaats ook als het nodig was. Moet een moment sleutel gewoon tegen kunnen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Waarom niet, heeft omgekeerde werking. Ik zie daarin niet zo'n probleem. Kennis van mij deed dit in zijn werkplaats ook als het nodig was. Moet een moment sleutel gewoon tegen kunnen.
Al zo iets kapot kan dan gaan :Y dan gaat die bij mij ook kapot :$
 
Als je bij het monteren niet het maximale moment gebruikt dan zou je bij het demonteren dit ook niet hoeven doen. Het kan natuurlijk zijn dat hij iets vaster zit dan toen je hem monteerde maar dan nog. Dus... lijkt mij geen probleem. :)
 
full

full

full
 
Probeerde vanmiddag dat achterwiel er af te krijgen... kwam niet verder dan de O2 sensor. Wou er met geen mogelijk af.
Moet ook nieuwe snap connectors kopen, uitgedroogd en afgebrokkeld.
Laten soppen in de WD40? Is dat een idee of moet ik ff wat rondjes rijden zodat de boel heet wordt en uitzet?
 
Probeerde vanmiddag dat achterwiel er af te krijgen... kwam niet verder dan de O2 sensor. Wou er met geen mogelijk af.
Moet ook nieuwe snap connectors kopen, uitgedroogd en afgebrokkeld.
Laten soppen in de WD40? Is dat een idee of moet ik ff wat rondjes rijden zodat de boel heet wordt en uitzet?
WD40 :Y of de boel laten schrikken.
 
ik zou eerst even de WD40 proberen, gewoon even lekker laten inwerken en dan proberen. Lukt het niet kun je altijd nog even de boel goed warm rijden.
 
Ga vanmiddag ff busje WD-40 scoren.
Waar kan je die "snap connectors" scoren en hoe heten die dingen in het Nederlands?
 
Die zijn duur man :Y -O- de laatste keer moest ik 4,95 of 6,95 per stuk afrekenen -O-

09409-08308-5ES is het onderdeelnummer.
 
Laatst bewerkt:
Hij zei ... Die zijn duur man :Y -O- de laatste keer moest ik 4,95 of 6,95 per stuk afrekenen -O-

09409-08308-5ES is het onderdeelnummer.

doe die pluggen ff uit je oren dan hoor je het beterder...
 
hahaha... tja ik heb niet zo'n comfortabele warme garage dus het gaat allemaal wat langzamer.
3 van die dingetjes, die dingen kosten in de States 1 dollar en 6 dollar cent :? :? :?

WAHZEGGIE 1PAUL?!?
 
Laatst bewerkt:
Direct 100 bestellen, da's handel man _O-

Maarre heeft de wd40 zijn werk gedaan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan