Burgman AN 400 deel 2

heb in het donker gekeken, kan zijn dat ik niet goed gekeken heb. Was deels op de tast :/
 
toch echt 2 inbusboutjes..... zal hem vandaag even loshalen. Moet ik nog op een bepaalde manier de plaat kantelen of komt hij zo los?
 
toch echt 2 inbusboutjes..... zal hem vandaag even loshalen. Moet ik nog op een bepaalde manier de plaat kantelen of komt hij zo los?
Als de schroeven/ inbus los zijn een stukje omhoog tillen en trek hem naar je toe that's it :Y
 
hij is er uit, kan ik gewoon dreft gebruiken om te reinigen?
Ja doe ik ook je hebt niet veel van nodig en hou er rekening mee dat je hem 2X moet wassen.
De eerste keer kan je van schrikken wat er allemaal uitkomt.
 
Heb hem gewassen met dreft, kwam wel wat donker water uit, daarna goed uitgespoeld met heet water. Er kwam alleen nog schoon water uit. Hij voelt ook niet vet meer aan, heb hem nu op de kachel liggen. Hoe moet ik hem inoliën? olie in een bak en dan het filter er in dompelen?
 
Heb hem gewassen met dreft, kwam wel wat donker water uit, daarna goed uitgespoeld met heet water. Er kwam alleen nog schoon water uit. Hij voelt ook niet vet meer aan, heb hem nu op de kachel liggen. Hoe moet ik hem inoliën? olie in een bak en dan het filter er in dompelen?
Ik doe het met de hand hier en daar wat druppels :Y Dan zachtjes inkneden hij is sneller ingevet dan je denkt.
Te vet is ook niet goed.
 
Laatst bewerkt:
wacht ik even tot hij droog is (zou hij in de magnetron kunnen om het proces te versnellen?) en dan vet ik hem even goed in. Zijn er nog leuke hebbe dingen voor de Burgman? En kan ik de rollen zelf vervangen of heb ik daar speciaal gereedschap voor nodig?
 
wacht ik even tot hij droog is (zou hij in de magnetron kunnen om het proces te versnellen?) en dan vet ik hem even goed in. Zijn er nog leuke hebbe dingen voor de Burgman? En kan ik de rollen zelf vervangen of heb ik daar speciaal gereedschap voor nodig?
Magnetron :? zou ik niet doen :N Heb je een haar fohn??? dat doe ik wel eens als ik echt haast heb mag niet :$ maar werkt wel :Y
haringkje in "Burgman AN 400 K7"
Klompmeister in "Burgman AN 400 K7"
Pimobiel in "Burgman AN 400 K7"
haringkje in "Burgman AN 400 K7"
 
Laatst bewerkt:
Heb de verwarming lekker opgestookt, bijna droog dus..... straks weer plaatsen. kan ik makelijk bij de bougie komen, wil deze ook even checken nu ik toch bezig ben :P
 
Ook ff 2 foto's. Hij staat nu even in de regen maar gaat zo onderdak en onder de hoes.
full
 
kan ik makelijk bij de bougie komen, wil deze ook even checken nu ik toch bezig ben :P
Om bij de bougie te komen moet het schild onder je zadel weghalen 2 schroeven en 1 buiten op het schild.
full

Dan heb je ook nog eens de goede bougie sleutel nodig 16mm ipv 23mm plus verlenging hij zit schuin achter de buis van het frame is nogal een gefriemel.
Mooie velgen met dat rooie randje alleen je uitlaat helemaal van chroom??? wil je een foto voor mij maken :Y
 
Laatst bewerkt:
Om bij de bougie te komen moet het schild onder je zadel weghalen 2 schroeven en 1 buiten op het schild.
[afbeelding]
Dan heb je ook nog eens de goede bougie sleutel nodig 16mm ipv 23mm plus verlenging hij zit schuin achter de buis van het frame is nogal een gefriemel.
Mooie velgen met dat rooie randje alleen je uitlaat helemaal van chroom??? wil je een foto voor mij maken :Y


Hierbij:
full


BTW. leovince plaatje is fake ;) is origineel suzuki
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hierbij:
[afbeelding]

BTW. leovince plaatje is fake ;) is origineel suzuki
_O- weet ik :Y bij mij zit dat voorste hitte schild er niet eens meer op ik blijf gewoon doorrijden totdat hij helemaal doorgeroest is.

Edit je bougie zit aan de linkerkant :$
 
Laatst bewerkt:
als ik dat schroefje er uit draai moet het kapje dan makelijk loskomen? Of moet hij nog ergens los geklikt worden..
 
als ik dat schroefje er uit draai moet het kapje dan makelijk loskomen? Of moet hij nog ergens los geklikt worden..
Je kan de (hoe heet dat ding wat je zadel open douwt) loskoppelen dan je er iets beter bij op de kap lost krijgen.
Als alles los is iets naar achter/ boven trekken, je trek hem dan los daarna moet je maar kijken ik kan dat niet uitleggen op papier en friemelen met het zadel je zal zien dat het zo gedaan is.

Dit is kikkerplaat met schroef, achterop zit de schroef van de plaat die eraf moet voor de bougie
full

Deze heb ik de schroef uitgehaald en de 2de zie je duidelijk nu zitten.
full

Hier moet je hem loskoppelen wat het zadel betreft net iets meer ruimte.
full
 
Laatst bewerkt:
Je bedoelt de gasveer? Die loskoppelen en dan onder het zadel ook nog schroeven loshalen of is de schroef voor het zadel (tussen je benen) voldoende?
 
Je bedoelt de gasveer? Die loskoppelen en dan onder het zadel ook nog schroeven loshalen of is de schroef voor het zadel (tussen je benen) voldoende?
Zoals je al op de foto's ziet 1 buiten op en 2 binnen in anders komt dat schild niet los.
 
Is gelukt, zadel laten zitten. beetje friemelen. bougie zag er netjes uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan