Burgman AN 400 K7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb mijn Burgman AN400ZA nu ruim een jaar (nieuw gekocht) en ben nog steeds zeer tevreden.
Verbruik tot nu toe gemiddeld 1 op 23.7 wat me gezien mijn sportieve rijstijl [de Kawa rijstijl zit er nog steeds een beetje in }) ] niet tegenvalt.
Ook in de stad ideaal; 'k rij overal tussendoor en speel er mee als was het een 125cctje; in het begin was het wennen aan het gewicht (214kg) maar zodra je je daar overheen hebt gezet kun je makkelijk manoeuvreren , ook keren in een smalle straat is nu easy.
Maar ook langere stukken op de snelweg zijn geen probleem want genoeg power en comfort.
Resumerend: de Burgman is geen koopje maar je krijgt wel waar voor je geld :)
 
Heb mijn Burgman AN400ZA nu ruim een jaar (nieuw gekocht) en ben nog steeds zeer tevreden.
Verbruik tot nu toe gemiddeld 1 op 23.7 wat me gezien mijn sportieve rijstijl [de Kawa rijstijl zit er nog steeds een beetje in }) ] niet tegenvalt.
Ook in de stad ideaal; 'k rij overal tussendoor en speel er mee als was het een 125cctje; in het begin was het wennen aan het gewicht (214kg) maar zodra je je daar overheen hebt gezet kun je makkelijk manoeuvreren , ook keren in een smalle straat is nu easy.
Maar ook langere stukken op de snelweg zijn geen probleem want genoeg power en comfort.
Resumerend: de Burgman is geen koopje maar je krijgt wel waar voor je geld :)

helemaal waar het is een duur maar goed ding ..
toch denk ik wel dat een sh300 bijvoorbeeld, veel wendbaarder is voor stadswerk ..
maar mij maakt dat ook niet echt uit , ik ga niet zo zeer voor snelheid of sportieviteit ermee ..
de bergruimte is lekker ook in die burgman ..en voor mij als klein persoon kan ik net met mijn benen bij de grond met die burgman ..
verder vindt ik ze gewoon te duur ..maar ja het is niet anders , ik heb er ook nog steeds veel plezier van ..

gr smokey :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan