Burgman AN 400 K7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk erover om hier in Singapore een Burgman 400 K2 te kopen, omgerekend zo'n 2.000 euro, wat zijn de aandachtspunten?
Onderhoudshistorie is niet bekend, 2e eigenaar, geen valschade oid, 33K gelopen.

Gr. Hans
 
En wie van de burgman 400 K7 rijders kan mij uit de praktijk vertellen of het standaard scherm voldoet?
Ik heb er alleen stilstaand op gezeten (nog geen rijb.A), en dan kan ik eroverheen kijken, zo'n 10 meter verder kan ik pas de grond zien. Dichterbij kun je alleen door het ruitje kijken (ik ben 1,74m).
Ben benieuwd naar jullie (objectieve) reacties

Ik heb zelf een burgman 400 K1 en het standaard scherm heeft veel turbulentie en windgeluid als je boven de 80 km/h rijdt. Gelukkig doen een paar simpele oordopjes wonderen.

Tijdens mij rijlessen reed ik op een motor zonder scherm en had ik geen last van de turbulentie, maar daartegenover ik werd wel van mijn motor af geblazen als ik op de snelweg reed.

Eigenlijk zou ik het windscherm willen verkleinen of verwijderen, maar ik ken mijn eigen kluskwaliteit en daar wordt de motorscooter niet mooier van. ;)

Weet iemand of er ook kleinere windschermen te koop zijn?
 
En nu heb ik 'm; de <volgens mijn dealer> nieuwe model 2008. Er al wel de eerste 20 km op zitten.
De komende dagen zijn weliswaar koud, maar zeer overwegend droog. Dus rijen... <in->. Ga dalijk de trucs en tips in dit forum betreffende inrijden nog eens bekijken en dan sal alles reg kom.
Houdoe en Hals- und Beinbruch,
 
En nu heb ik 'm; de <volgens mijn dealer> nieuwe model 2008. Er al wel de eerste 20 km op zitten.
De komende dagen zijn weliswaar koud, maar zeer overwegend droog. Dus rijen... <in->. Ga dalijk de trucs en tips in dit forum betreffende inrijden nog eens bekijken en dan sal alles reg kom.
Houdoe en Hals- und Beinbruch,


foto's foto's foto's....................maar we zijn niet nieuwsgierig. *D
 
Laatst bewerkt:
Li Who,

dank je voor de tip. Maar als ik de sites goed begrijp, mijn italiaans is niet zo goed :? , hebben ze schermen voor burgmans 400 van 2003 en jonger. De mijne is in 2001 gebouwd '(
 
Vraagje: als je een groter scherm neemt, gaat het benzineverbruik omhoog en je snelheid omlaag? Is dat drastisch?

Heeft daar iemand ervaring mee?
 
Nieuwe info op de Suzuki Burgman site !!!
Andere kleuren, andere uitvoeringen etc etc. *D
 
Hallo burgmanners, eindelijk mijn rijbewijs gehaald!
Afgelopen zaterdag even op een 2004 burg gereden, helemaal toppie!
En wat ik niet had verwacht: het stallen ging ook prima, zij het met 3x steken.

Er staan verschillende gebruikte burgmannen 400 te koop, (ik heb een oogje op een hele mooie 2002 met zeer weinig km's), mijn vraag is:
Er zijn verschillende versies/jaargangen geweest. Zijn er specifieke voor/nadelen aan bepaalde jaargangen?
En nog een vraag: is de huidige K7 versie groter (lengte, breedte aan de achterkant) dan de 2004 versie?
 

En maar klagen dat motorscooters zo slecht verkopen! Moet je kijken waaronder de advertentie staat (let wel, het gaat hier om een VOLLEDIGE SUZUKI BURGMAN 650, niet om stukjes):

Motoren en Brommers > Onderdelen | Kawasaki

:? :? :? Nigerianen of zo, gezien dat rare emailadres met vreemde site, alles in Engels gekopiëerd van een Suzuki-site...? En dan die prijs... 3 k€ voor een nieuwe Burgman 650, onmogelijk! ;)
 
Ik heb deze aanbieder ook al eens eerder gezien op marktplaats.
Vraag me af of dit wel klopt ??
Welke addertjes zitten er onder het gras ?
 
Hoi pipeloi, vandaag de knoop doorgehakt, en een zilvergrijze burgman 400 K8 besteld.
Over ongeveer een week wordt hij (zij?) afgeleverd *O* compleet met zwarte spiegels, zwarte handkappen en xenon verlichting. *D
Ik zal tzt wel wat foto's en ervaringen posten. :]
 
Hoi pipeloi, vandaag de knoop doorgehakt, en een zilvergrijze burgman 400 K8 besteld.
Over ongeveer een week wordt hij (zij?) afgeleverd *O* compleet met zwarte spiegels, zwarte handkappen en xenon verlichting. *D
Ik zal tzt wel wat foto's en ervaringen posten. :]

De eerste k8 van 't forum, niet? Geweldig!!! :} Ik heb 'm nog niet eens zien rijden hier! Foto's! Foto's!
 
De eerste k8 van 't forum, niet? Geweldig!!! :} Ik heb 'm nog niet eens zien rijden hier! Foto's! Foto's!

Volgens de dealer is hij helemaal hetzelfde als de K7.
Volgens het burgmanUSA forum is de koppeling aangepast n.a.v. problemen met de koppeling in de K7 versie.
In ieder geval is hij uiterlijk dus niet te onderscheiden.
 
Hei............van harte...................mooie machine.
Heel veel rijplezier alvast gewenst !!
Is de prijs nog veranderd t.o.v. 2007, omdat deze op de site voor 2008 nog niet vermeld wordt ?

bikepics-1093250-full.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan