burn out

snelwagen

MF veteraan
17 feb 2004
5.622
3
Facebook
na het overwinnen van een GP is het vaak gebruikelijk dat er ff een bandje word opgerookt8- en aangezien dit altijd wel altijd wel leuk is om te zien vind ik het onzettend ***** dat de regie zo ontzettend ****** is en bijna altijd bij de burn outs o.i.d. wat vinden jullie hiervan??
 
Hij vind dat de regie een stel mongolen is omdat ze nooit de burn outs laten zien die net zo heftig zijn volgens hem

Ik heb de doughnut van Rossi toch gezien...was wel via seatcam.
 
vind je een doughnut er mooi uit zien via de achterkant van de motor |(
 
Een burnout op een circuit wordt nooit aangemoedigd, volgens mij omdat het enigzinds slecht is voor het asfalt.
Dus zullen ze het ook niet aanmoedigen door uit te zenden lijkt mij.
 
ja maar jij gaat tijdens een cirquit dag toch geen burnouts zitten maken op het cirquit

dus ik denk niet dat het daar wat mee te maken heeft
 
Ach ja, moet je ook maar niet via de tv gaan kijken :o Rossi maakte em overigens recht voor mijn neus... wheeeeee !!!! :}
 
Moet wel eerlijk toegeven dat ik het wat raar vond om een stilstaande giberneau in beeld te hebben terwijl rossi aan de andere kant van het circuit volop wheelies en burnouts aan het maken was....
 
Moet wel eerlijk toegeven dat ik het wat raar vond om een stilstaande giberneau in beeld te hebben terwijl rossi aan de andere kant van het circuit volop wheelies en burnouts aan het maken was....

en dit gebeurd vaak tijdens burnout wheelie stoppie o.i.d. dat vind ik toch erg raar gaan ze een beetje feestende mensen filmen terwijl er veel leukere dingen te zien zijn *D
 
Moet wel eerlijk toegeven dat ik het wat raar vond om een stilstaande giberneau in beeld te hebben terwijl rossi aan de andere kant van het circuit volop wheelies en burnouts aan het maken was....

en dit gebeurd vaak tijdens burnout wheelie stoppie o.i.d. dat vind ik toch erg raar gaan ze een beetje feestende mensen filmen terwijl er veel leukere dingen te zien zijn *D

:^

wat is er nou zooo interessant aan een kwade gibernau
 
Ik had het Sete ook wel gegund maar hij is natuurlijk wel geowned door die joker van een Rossi...
 
't blijft leuk met rossi maar oei oei oei wat was die Sete :( na de wedstrijd
 
't blijft leuk met rossi maar oei oei oei wat was die Sete :( na de wedstrijd

idd, weet je nog toen Rossi vierde werd en ze filmde in zn box

stapte van zn motor en trok zn schouders (lichtelijk lachend) op en zwaaide, die race daarop toen ie was verslagen ook,

ik snap het gewoon niet, die sete die kan ZOOOOOO goed motorrijden, 2e man, ik bedoel zag je hoe blij Melandri was??? ik had hem die 2e plaats echt wel gegund!!!!! hij zou er dolblij mee geweest zijn
 
ik snap het gewoon niet, die sete die kan ZOOOOOO goed motorrijden, 2e man, ik bedoel zag je hoe blij Melandri was???

Dus als jij onmenselijk hard wordt geowned door zo'n klojo met een kinderstemmetje dan ben je alsnog tevreden met je tweede - zuurste - plaats?

Ik denk dat ik hem nog liever van de baan zou pleuren. Echt wel nix om blij over te zijn zo'n tweede plaats
 
Quote:
ik snap het gewoon niet, die sete die kan ZOOOOOO goed motorrijden, 2e man, ik bedoel zag je hoe blij Melandri was???

die Rossi is zoveel beter in :] wat die kerel kan daar ga ik echt van :9~
 
Dus als jij onmenselijk hard wordt geowned door zo'n klojo met een kinderstemmetje dan ben je alsnog tevreden met je tweede - zuurste - plaats?

Ik denk dat ik hem nog liever van de baan zou pleuren. Echt wel nix om blij over te zijn zo'n tweede plaats

beter dan zo'n klojo die niet tegen zn verlies kan,
die lult tegen de camera terwijl er elke keer geen geluid aanstaat :z

(ik beging Biaggi cooler te vinden dan Gibernau)

en liever de tweede zuurste plaats dan de 20 ste zuurste plaats

full


catalunya
 
Terug
Bovenaan Onderaan