Burnin' Rubber

fastbike

MF veteraan
In memoriam
23 jul 2002
8.693
1
Amersfoort
Zit net een DVDtje te kijken, genaamd Burnin'Rubber...
Ben een tijdje terug es bij de "premiere" geweest in een kroeg in A'foort.

Op die DVD staan leuke acties in de omg. A'foort, Nijkerk enz.

Er wordt ook een deel II aangekondigd, maar ..... :?

redline rider uw naam wordt genoemd en ook Dee-Man, weten jullie er meer van ?

*D
 
We hebben idd al "wat" beeld materiaal en de plannen voor een deel2 waren ook gemaakt.

Tis echter nog niet gebeurd...:S

Zal eens met Dee-man msnen over hoe en wat... :)

daar deel 1 niet zolang duurde willen we deel 2 minimaal 4x zolang hebben en das veeeeel beeld materiaal editten.. :P
 
We hebben idd al "wat" beeld materiaal en de plannen voor een deel2 waren ook gemaakt.

Tis echter nog niet gebeurd...:S

Zal eens met Dee-man msnen over hoe en wat... :)

daar deel 1 niet zolang duurde willen we deel 2 minimaal 4x zolang hebben en das veeeeel beeld materiaal editten.. :P
Is deel 1 trouwens nog ergens te krijgen.. want die wil ik nou nog steeds een keer zien :)
En mocht ik kunnen helpen met materiaal voor deel 2 hou ik me zeker aan bevolen :)
 
Is deel 1 trouwens nog ergens te krijgen.. want die wil ik nou nog steeds een keer zien :)
En mocht ik kunnen helpen met materiaal voor deel 2 hou ik me zeker aan bevolen :)

Als ik hem terugheb of onderling ff kan regelen stuur ik je wel een mailtje.. ;)

En voor deel2: top... 8-)

Denk dat het mooiste is volgend seizoen een shitload aan hq beeldmateriaal te schieten met div. cams en div. rijders.

Dan project editten,knippen/plakken,muziek toevoegen etc.. starten.

Kijken of we minimaal een uur tot 1,5 vol kunnen proppen met gelijk verdeelde stukken voor iedereen met div stunts,meetings,info,bloopers etc.. :P
 
Als ik hem terugheb of onderling ff kan regelen stuur ik je wel een mailtje.. ;)

En voor deel2: top... 8-)

Denk dat het mooiste is volgend seizoen een shitload aan hq beeldmateriaal te schieten met div. cams en div. rijders.

Dan project editten,knippen/plakken,muziek toevoegen etc.. starten.

Kijken of we minimaal een uur tot 1,5 vol kunnen proppen met gelijk verdeelde stukken voor iedereen met div stunts,meetings,info,bloopers etc.. :P
Is goed ik hou mijn mail in de gaten :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan