Burnout en wheelie tegelijk?

Mefra

Die hard MF'er
9 mrt 2004
607
47
Assen
He mensen,

Vroeg me af of daar ook filmpjes van zijn. Gebeurde me vorig jaar namelijk in lichte vorm (schrok me het apelazerus en was heel blij dat ik hem overeind hield). Nou zijn er vast wel gekken die dit hebben geprobeerd, maar kon nergens filmpjes vinden. Iemand enig idee?
 
Laatst bewerkt:
He mensen,

Vroeg me af of daar ook filmpjes van zijn. Gebeurde me vorig jaar namelijk in lichte vorm (schrok me het apelazerus en was heel blij dat ik hem overeind hield). Nou zijn er vast wel gekken die dit hebben geprobeerd, maar kon nergens filmpjes vinden. Iemand enig idee?

Hoe krijg je dat voor elkaar? Dat je per ongeluk, bij een nat wegdek oid, een slip krijgt ipv. je voorwiel omhoog, okee.. maar een burnout tijdens een wheelie?
 
Edit ivm onzinnige reacties

Toen trok ik dus het kruispunt over met een wheelie en een burnout tegelijk (overigens mijn eerste wheelie en mijn eerste burnout }) ). Nou was het niet echt een burnout zoals je ze weleens ziet, maar er hing een beetje walm en er was een spoor op de weg. Zou het niet weer op die manier gaan proberen, want volgende keer gaat het geheid mis, maar toch.

Voor de duidelijkheid, ik zeg dus niet dat ik hier een complete burnout met wheelie trok, maar vroeg me af of dat mogelijk is en of er filmpjes van zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ehm...serieuze reacties zijn altijd welkom...Mocht dat niet mogelijk zijn, kan een van de moderators dit topic dan verwijderen?
 
Geluk bij een ongeluk kan ik geen talent noemen...

Wel humor trouwens die 3-wieler ;-)

Waarom vatten mensen het gelijk op als verheerlijking van mezelf... :?
Ik denk de meligheid van de zondag avond :Y
Trek het je niet aan :N

Er komt vast nog wel iemand langs die het een keer heeft meegemaakt. Ik niet overigens. Vind 2 wielen weinig zat.
 
Ik denk de meligheid van de zondag avond :Y
Trek het je niet aan :N

Er komt vast nog wel iemand langs die het een keer heeft meegemaakt. Ik niet overigens. Vind 2 wielen weinig zat.

Hehe, de eerste met een fatsoenlijke reactie (afgezien van de 3-wieler). Overigens hou ik het zelf ook bij 2 wielen, maar was toendertijd nog even niet gewend aan het volle vermogen :P.
 
:P :}

Als je een parfumlijn hebt, dan wil ik graag een flesje. Kan ik de hele dag een je denken.

Als je het op commando kan en langer dan 5 seconden, is het wel erg stoer overigens. Theoretich moet het mogelijk zijn.
 
Het kan zeker in beperkte mate. Offroad heb ik het zo vaak.
Dit klinkt als het meest logische antwoord.
Grip verliezen en zoveel krachtoverbrengen van achterband op wegdek dat voorkant omhoog komt spreekt elkaar in basis beetje tegen.
 
dus wat je eigenlijk bedoeld is dat je band goed doorspinde voordat ie grip pakte en op 't achterwiel ging..?

niet echt uniek hoor.. ;) volgende keer wachten totdat je band warm is of de temperaturen wat hoger, dan heb je daar minder last van.. :W
 

burnout die overgaat in wheelie

zal misschien nog net effe spinnen als die omhoog gaat


edit- .... te laat.......
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan