Burnout in de woonkamer!!!

mod-jes off-topic

full
 
En dan heb ik zo'n brise-continue hangen om een beetje een aangename geur in huis te krijgen ............................


:} :} :} :} :} :} :} :}
 
hij is gaaf hahahahaha
had hem nog niet gezien

Ik zet wel mijn motor in de kamer als het weer slechter wordt
oke ik start hem dan ook wel maaaaaaaaaaaaar dit niet
heerlijk die lucht :}
 
Hij heeft wel de hele vorige winter in de keuken gebivakkeerd, maar als ik dit zou flikken weet ik zeker dat ik nu ook nog in de schuur zou slapen ;) .
Maar zoals hier in iemand anders zijn huis :} :} dat is nog eens een feestje.
 
Zou zoiets niet wat zijn voor al die 'bandenboeren' die korting geven bij roken en direct vervangen van bandjes, lijkt me wel een goeie actie... O-)
 
maar ik rook niet :P

sjees wat moet het daar lang blauw gestaan hebben, en dan heb ik het nog niet eens over de stank ;)

m

maar wel gaaf :)
 
Het ergste wat ik ooit bij een, niet nader te noemen, MF-meeting heb gezien is de begrenzer in iemands keuken.... de lamellen vlogen alle kanten op :+


p.s. het was een zx6r van een kale gabber ;)




maar dit slaat alles :P


hahahahahaa en Droppie?? Diegene had een GROENE Kawa he?? :X .. en de persoon in kwestie waar t binne werd gedaan vond t HELEMAAAAAAAAL nie zo leuk... })
 
Ik snap niet wat jullie hier zo vreemd aan vinden , is tog mooi man , wens dat ik dat thuis mocht !

Ruikt beter dan die breze meur dingen , en je hebt iets origineels aan de muur !
 
Ik heb wel onlangs nog de carburateur van m'n scooter schoongemaakt en even testen terwijl ik de gasschuif was vergeten terug te plaatsen. |(

Gevolg: na starten direct vol gas zonder dat deze afsloeg. :o

Dit resulteert in een gigantische burnout in de schuur. Helaas was de (gelukkig oude) vloerbedekking direct doorgeschuurd. De scooter heb ik op tijd weten te stoppen.

Gelukkig was het de schuur maar. Ik vergeet nooit meer de gasschuif terug te plaasten voordat ik hem start. *D
 
ik moet eerlijk zeggen dat ik regelmatig een flinke rubberlucht in huis heb *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan