burnout

Drzaadberg

MF veteraan
31 jul 2004
4.477
0
Eindhoven (Noord Brabant)
kijk ook met 25 kw kende wa leuks doen

full

Foto=YOHS3H3J

Foto=ECDUFEKC

Foto=O87PHLPQ


 
Laatst bewerkt:
http://macreal.morsdood.nl/movies/zo_kom_je_een_tussenuur_door.wmv (tussenuur burnout/stoppie filmpje)
graag rechtermuis --> doel opslaan als :)

dat was ook met 25KW :Y
 
Ik heb nooit zo het nut van burnouts begrepen eigenlijk :? Kan je een band gelijk afschrijven als je een tijdje burnt of valt dat wel mee? Als de band toch al verwisseld moet worden kan ik het nog begrijpen maar met een goede band... Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik vind banden vrij prijzig :Y

Ik hoop dat iemand mij uit kan leggen wat er zo speciaal is aan het maken van een burnout :)
 
Ik heb nooit zo het nut van burnouts begrepen eigenlijk :? Kan je een band gelijk afschrijven als je een tijdje burnt of valt dat wel mee? Als de band toch al verwisseld moet worden kan ik het nog begrijpen maar met een goede band... Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik vind banden vrij prijzig :Y

Ik hoop dat iemand mij uit kan leggen wat er zo speciaal is aan het maken van een burnout :)
Burnout is leuk om heel eventjes te doen, bijvoorbeeld om even de neppe bomberjack scooterrijder achter je bij het stoplicht in de rook te zetten :Y
Slijtage valt wel redelijk mee voor een paar sec. Doe je het echt langer dan wordt de band heet, is meer slijtage en het rubber vliegt om je oren (en dan maar weer poetsen hè B| ).
 
Terug
Bovenaan Onderaan