Burnoutje..

NapO

MF veteraan
25 jun 2001
13.785
149
A.
hey dudez :P

ik heb net ff wat burnouts gedaan...(NEE IK HEB Geen fotoos ervan..me vriendin heeft de digi camera mee genomen...)

mijn vraag..je band laat rubber los allemaal van die korreltjes en die gaan zo lekker aan de onderkant van je spatboord zitten hoe krijg je dat spul er makkelijk af?
 
mmm....en je ziet maar weer..van je blackbird medegenoten moet je het hebben...

bij de volgende meeting zijn jullie ook van de partij?
 
burnouts is toch banden vervangen en onderhoud plegen terwijl je geen enkele kilometer met je fiets aflegt :?
 
Doorgaan tot aan het canvas. Dan zit er nog meer rotzooi. Gewoon laten zitten als bewijs van je 'heldendaad'

Je hebt die burnout toch wel met omstanders in de buurt gedaan?
 
ik heb ontdekt dat bij rolling burnouts je geen last hebt van rubber spetters... :)

ik weer een paar strepen van een meter of 30 neergezet...

voor de stoplichten...midden in de spits...50 autoos achter je ...en dan ff doortikken naar zijn 2...oh wat is dat lekker :)
hahahahaha
 
Hoelang ga je met deze nieuwe doen.
Streven naar een week })

Jammer dat er geen foto's zijn hoor
 
GWMoscow.jpg


Heb stiekem een foto van je gemaakt, alleen ging het niet helemaal zoals je wilde ... toch?? :+ :+ :+
 
GWMoscow.jpg


Heb stiekem een foto van je gemaakt, alleen ging het niet helemaal zoals je wilde ... toch?? :+ :+ :+

Bovenstaande foto is in werkelijkheid door mij geschoten op de dag dat CaveDave geboren werd |( (z'n moeder had de avond van tevoren chili gegeten)

Waarom zeg ik dit nu weer??

Nouja.. laat maar
 
Terug
Bovenaan Onderaan