Business Bikers Foundation

Roland XX

Rookie
8 nov 2004
22
0
Universe X
Ik ben op zoek naar ex-leden van de Business Bikers Foundation die tot ongeveer de helft van 2002 actief was.
Mijn hartelijke dank aan iedereen die mij over de BBF of over ex-leden info kan bezorgen.

Ex-leden die mij contacteren kunnen op 100% discretie rekenen.
U kunt hiervoor mijn e-mail gebruiken.
 
Ik ben op zoek naar ex-leden van de Business Bikers Foundation die tot ongeveer de helft van 2002 actief was.
Mijn hartelijke dank aan iedereen die mij over de BBF of over ex-leden info kan bezorgen.

Ex-leden die mij contacteren kunnen op 100% discretie rekenen.
U kunt hiervoor mijn e-mail gebruiken.


Hmm klinkt interessant, kan je me hier meer over vertellen??
[me]smitjr is nogal geinteresseerd in dergelijke ondernemingsactiviteiten! :} [/me]
 
Goedenavond!

Wat ik weet betreffende de BBF is vrij beperkt, maar voldoende om contact te zoeken met (ex) leden.
Zoals de naam het al enigzins vermeld bestond deze motorclub uit zakenmensen.
Dat interesseert mij. Vandaar mijn oproep.
 
Goedenavond!

Wat ik weet betreffende de BBF is vrij beperkt, maar voldoende om contact te zoeken met (ex) leden.
Zoals de naam het al enigzins vermeld bestond deze motorclub uit zakenmensen.
Dat interesseert mij. Vandaar mijn oproep.
Klinkt als een foute club.
Tandartsen op nep-harleys ofzo ;(
Of andere foute brallers die nie kennen golfen :+
 
Laatst bewerkt:
Klinkt als een foute club.
Tandartsen op nep-harleys ofzo ;(
Of andere foute brallers die nie kennen golfen :+

:} :} :}

Steken jullie wel eens een handje uit op de motor?

ik vind een speciale vereniging voor "zakelieden" een beetje .. tja.. beetje raar. Maak dan een vereniging waar ook werklozen en alochtonen bij mogen. Beetje intergratiebeleid moet toch kunnen?





















:+
 
Praat/schrijf eens normaal nederlands, lees veel fijner.
Wat doen ze in zo'n club 10km rondrijden (op choppers met franjes en racers met schaamranden) om vervolgens met z'n alle ergens te lunche? :)

hehe lijkt me geinig om zo'n cluppie te zien rijden :)
 
Praat/schrijf eens normaal nederlands, lees veel fijner.
Wat doen ze in zo'n club 10km rondrijden (op choppers met franjes en racers met schaamranden) om vervolgens met z'n alle ergens te lunche? Brunche! :)

hehe lijkt me geinig om zo'n cluppie te zien rijden :)


;)

Beroep: Mental coach

oh ow.. :X
 
Toch wel een voorbarig oordeel indien u geen concrete info bezit.

Nou niet helemaal.
Ik ga beroepshalve nogal vaak om met Rotary's, Rondetafels en wat al niet verder.
Kan U melden dat het meestal sneue types betreft.
Perceptie speelt hier een belangrijke rol want over het algemeen vinden zij zichzelf geweldig.
Meestal figuren met een tekort aan zelfvertrouwen (waarschijnlijk terecht), dat gecompenseerd wordt door groepjesgedrag. ;( , lijdend aan tunnelvisie en eiken houten-planken uitzicht in het algemeen.
Ik moet altijd wel lachen.
 
Inzake de Rotary, Lions en dergelijke types ben ik het volkomen eens.

Als je er nou eens wat meer over verteld: wie zijn/waren ze, wat doen/deden ze, waar staan/stonden ze voor, waar rijden/reden ze op, dan is de kans dat men er wat serieuzer op reageert ook wat groter.
En waarom je ze zoekt....ook wel interessant om te weten, kunnen ze zich misschien nog bedenken voor ze reageren.... O-)

[edit] ff gegoogled: http://members.lycos.nl/bbfo/frame.htm (members.lycos.nl/bbfo/frame.htm)[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Business bikers foundation - Business bikers foundation is door een aantal succesvolle ondernemers opgericht om een informeel netwerk te creëren van zakenlieden en andere lotgenoten die motoren als gemeenschappelijke hobby hebben. - Motorclub annex netwerkorganisatie. Voor bikers die meer verwachten dan een toerrit


Zo! *D
 
Thanks Super 4.., de info op hun site (kende ik reeds) is echter niet volledig en bevredigt mij niet. Hun site is trouwens 'afgebroken'..
Ik wil er het 'fijne' van weten..
 
Terug
Bovenaan Onderaan