Hoi. Als je de exacte maten hebt kan ik er wel voor je maken.( 2 stuks?) Materiaalkeuze is aan jou. Heb rvs en messing en brons...
Nog niet aan Hemo gedacht Maxje ?
Als je nog een R6 schokbreker zoekt, heb ik nog liggen.
2008 ? *artie*
dat warm en koud issue lijkt me wel ingrijpend ...
Nee van een 2001.
Warm en koud verhaal werkt prima, bus in de vriezer en andere deel verwarmen met een heteluchtpistool.
Wel uitkijken met rubber en plastic natuurlijk.
Komt gewoon een bout in dat nieuwe gat, je trekt daarna de hele zaak vast tegen een lagerbus.Heb je een driepunts gatschroefmaat ?
Heb je een driepunts gatschroefmaat ?
ik hoor oplossingen met een bus die een paar hondertste te groot moet.Komt gewoon een bout in dat nieuwe gat, je trekt daarna de hele zaak vast tegen een lagerbus.
Heb je een driepunts gatschroefmaat ?
http://www.hogetex.com/driepunts-gatschroefmaat-6-8mm-blind.htmlWow, ik heb wat van die dingen liggen, maar dat ze zó klein bestonden wist ik niet.
dat is ook niet de passing waar ik op doelIk heb hier de bout en bus van een R6 schokbreker liggen ivm ombouw in een RD350.
Bout dia 9,86mm Bus binnendia 10.14 (alles met de digitale aldi schuif gemeten)
Maw zo heel nauw komt het niet
[afbeelding]
dat is ook niet de passing waar ik op doel
buitendiameter bus, binnendiameter gat van de vork.
er word gesuggereerd dat er met een tolerantie van honderdsten een bus in de shock geperst moet worden.
dan hebben we het over het iso passingstelsel, en zal je het gat op moeten kunnen meten.
volstrekt zinloos met zo'n bananengat in een matige schokbreker, maar we gaan net zo lang door tot er kwartjes gaan vallen