buur bitch

wat doe ik aan een bitch die naast mij woont die via de politie probeert te regelen dat ik mijn bike niet meer achter mag starten maar deze naar voren moet DUWEN??? het hetzelfde mokkel die als ik 15 minuten weg ben met mijn auto haar auto 3 meter naar achter duwt zodat ik er niet meer tussen kan????? }) }) }) }) })

we zullen met zen allen je eens komen halen, moet leuk zijn met een vijfhonderdtal motoren even in je straat rijden en voor je deur even wachten.

Ziet je buur dat je veel \"gevaarlijke\" vrienden hebt.
:)
 
Hmmm...ten eerste, nix van aantrekken...ten tweede...doodnegeren...en lekker je eigen gang blijven gaan...de politie kan jou nix, maar dan ook helemaal nix maken...na verloop van tijd zal zij dimmen, en kan jij ook wat rustiger aan doen, maar tot die tijd }) Nuke the fuckers!!
 
idd negeren!

Als je acties gaat ondernemen, zal het alleen maar erger worden. Okay, je irriteert je er nu verschrikkelijk aan maar het zal alleen maar erger worden als je zelf actie gaat ondernemen (hoe graag je dit ook wilt doen).
 
Anders ff paar kuub zand in de tuin laten storten, pizza/shoarma/chinees laten bezorgen. Taxi laten komen enz enz enz }) Mogelijkheden te over!!!
 
wat doe ik aan een bitch die naast mij woont die via de politie probeert te regelen dat ik mijn bike niet meer achter mag starten maar deze naar voren moet DUWEN??? het hetzelfde mokkel die als ik 15 minuten weg ben met mijn auto haar auto 3 meter naar achter duwt zodat ik er niet meer tussen kan????? }) }) }) }) })

Hmm ik kom wel een keer langs met m\'n XR, die start ik dan wel even achter in de tuin en ga ik 5 minuten lang steeds gas geven. Zeker te weten dat het wijf gek wordt. Daar komt meer herrie uit dan uit die NX van je! :) Baarn is niet zover weg van hier, misschien 10 minuten rijden.
 
Hmm ik kom wel een keer langs met m\'n XR, die start ik dan wel even achter in de tuin en ga ik 5 minuten lang steeds gas geven. Zeker te weten dat het wijf gek wordt. Daar komt meer herrie uit dan uit die NX van je! :) Baarn is niet zover weg van hier, misschien 10 minuten rijden.

ow baarn, vlakbij, kom ik ook even kijken (goed veel herrie maakt ie wel niet, maar het gaat om het idee)
 
Ik zou als ik jou was bij elke actie van je buuv gewoon je duim duidelijk opsteken als ze weer iets flikt.Net zoals in het verkeer als je weer gesneden bent of zoiets.Heb je hun alleen maar mee.En daarbij een duidelijke BIG smile laten zien,zo van goed gedaan hoorrrr ! Frustreert haar alleen maar als je niet reageert. Houdt ze vanzelf op.
Succes :}
 
Ik zou als ik jou was bij elke actie van je buuv gewoon je duim duidelijk opsteken als ze weer iets flikt.Net zoals in het verkeer als je weer gesneden bent of zoiets.Heb je hun alleen maar mee.En daarbij een duidelijke BIG smile laten zien,zo van goed gedaan hoorrrr ! Frustreert haar alleen maar als je niet reageert. Houdt ze vanzelf op.
Succes :}

Gewoon d\'r strot doorsnijden, werkt beter :)
 
wat dacht je van dat je haar uitnodigd voor een ritje op de motor en als ze dan achterop zit trek je zo snel weg dat ze lang uit op straat ligt.
:]
 
Wat heb ik het getroffen met de buren! Buurman rijd zelf ook (helaas alleen met heel erg mooi weer), de buurman en buurvrouw 2 deuren verder rijden ook allebei motor, de overbuurman is een ex-motorrijder en heeft een motor in de schuur staan. Nog niemand horen klagen over de 2 motorgluiden die wij produceren!

Ik zou eens praten met je buuv, heeft vaak meer effect dan :j en :( . Succes!
 
P.Bouwmeesters,

Wat denk je er van om ze eens op de koffie te nodigen....heeft ze een partner of woont ze alleen?
Dus gewoon op de koffie nodigen. Een goed gesprek kan wonderen verrichten....zeker weten.
Vaak is onbekend..onbemind..!!
 
P.Bouwmeesters,

Wat denk je er van om ze eens op de koffie te nodigen....heeft ze een partner of woont ze alleen?
Dus gewoon op de koffie nodigen. Een goed gesprek kan wonderen verrichten....zeker weten.
Vaak is onbekend..onbemind..!!
:?
Vraag gelijk of je haar bloemetjes water kan geven...of haar hond uitlaten :P
 
Tjonge wat hebben we toch lange tenen.....

Als je ze eens op de koffie vraagt om de zaak eens op een vriendelijke manier uit te praten wil dat nog niet zeggen dat je ze de \'tenenkaas\' tussen de tenen moet likken.....!!

Als de mensen iets meer met elkaar zouden praten dan was er veel minder rotsooi op deze aardkloot.
Maar ja als ze dan nog niet wil \'sporen\' dan de beuk erin.....!!
 
WE GAAN GEWOON HEEN MET 20 MAN ....
VOOR DE DEUR GAAN WE METN ZIJN ALLE DE HELFT VAN ONZE BAND OP ROKEN...

TEGELIJK!!!! hahehehehehe... ;)

u heeft last van 1 motor?
zo klinken er 20!!!

brulllll toerenteller tot 10.000!!!!
 
Hoe gaat het nu met je buurbitch? nog op de koffie geweest? (topic is al weer oud)

En over 3 maand krijgen we hier een topic: ik ga trouwen met mijn buurvrouw :+ :P

Of woon je nu samen en mag je niet meer internetten?
(of zit je in de bak voor (poging tot) doodslag?)
 
Terug
Bovenaan Onderaan