buur bitch

misschien wat laat maar lees dit eens niet al te duur en haaar auto gaat niet meer naar achter:
}) Aangeboden: Wielklem
Prijs: Euro 50,00
Beschrijving: Wielklem die geschikt is voor het beveiligen van auto/caravan/aanhangwagen/vouwwagen.
Niet gebruikt Nieuwprijs Euro 65,00 })
full
 
Ik denk dat het gesprek met zijn buuv fatale gevolgen heeft gehad.
Aangezien ie al een tijdlang niks meer post :+


hahaha leuk hoor mijn oude topicje, bloeit zomaar weer op!!! zij heeft helaas alleen de fatale gevolgen moeten dragen, want ik was ut helemaal zat en heb mijn kleine 250cc crossertje(eigendom van mij tijdens degeboorte van dit topic), originele demper, ingeruild voor een jawel... een monstertje 900 met in het geheel geopende termignoni's, die al behoorlijk terminali's worden voor haar, dat ze waarschijnlijk nu eindelijk op het punt staat te op te rotten!!!!!! }) }) }) })
 
houd je gewoon aan de plaatselijk geldende ongeschreven regels,was laatst met een slijpschijf roest van mijn brik aan het slijpen te midden van modernere varianten,ging er een eigenaar helemaal aan de kook,parkeervakkie tig meter verder geen problemen meer ;)
 
Gaat weer nergens over...Wat is er mis met een beetje rekening met elkaar houden?
Als het goed is moet je nog een hele poos naast elkaar wonen, dan kun je het beter gezellig houden!
Als mijn dochtertje nog slaapt dan duw ik de motor ook eerst even een stukkie weg, waarom zou ik dat niet doen voor iemand anders?

In plaats van je enrgie te verspillen op het forum zou je beter eens een normaal gesprek met haar aangaan!
 
Dat soort klote volk heb ik ook naast mij wonen. Ik draag altijd 1 oplossing aan:
Organiseer, trommel een zootje mf-ers op en ga met zn allen bij haar voor de deur op een behoorlijk vroeg tijdstip wat burnouts draaien. Misschien dat je er wat mee bereikt, zo niet, heb je toch leuke plaatjes/filmpjes voor op het forum, want dat soort gasten komen meestal wel naar buiten om wat onzinnings uit te kramen. Suc6 :}
 
Gaat weer nergens over...Wat is er mis met een beetje rekening met elkaar houden?
Als het goed is moet je nog een hele poos naast elkaar wonen, dan kun je het beter gezellig houden!
Als mijn dochtertje nog slaapt dan duw ik de motor ook eerst even een stukkie weg, waarom zou ik dat niet doen voor iemand anders?

In plaats van je enrgie te verspillen op het forum zou je beter eens een normaal gesprek met haar aangaan!

jij kent haar niet zo te horen B|
 
terroriseren die bitch, s´nachts eruit om vuurwerk te gooien ( niet vergeten ook te gaan kijken en schelden op die onzichtbare " snotneuzen " ) pizza´s laten bezorgen , neckermann, wehkamp etc etc en als dat lukt ruk je al haar bloemen uit de tuin , schijt haar krant vol alvorens het de brievenbus in gaat, steelt haar kleren van de waslijn en bekras je haar auto..
Ik weet niet wie het gedaan heeft bij mijn buurman , maar het werkt FANTASTICO !!! :}

succes
 
Je motor de straat uitduwen en dan pas starten ?
Doen de buren dat ook, de auto de straat uit duwen en dan pas starten ?

Alsof een diesel van 10 jaar oud zo lekker stilletjes wegrijdt.
Buiten dat, moet je ook je raam niet open hebben staan anders wordt je vergiftigd door de roet.

In mijn vorige buurt hetzelfde meegemaakt.
Ik moest van de buurman mijn motor maar de straat uitduwen anders werd hij wakker. ( de knakker was nog werkeloos ook)

Beleeft gevraagd of hij dat met zijn diesel wilde doen voordat hij de straat in kwam.

Nee, maar dat was anders. Was 's avonds was iedereen wakker. (23:00 uur)

Behalve ik, als de wekker om 5:30 uur staat.


Leer mij dat soort knurften kennen :+

Hij hield op toen ik hem vertelde dat ik het nummer van de Sociale dienst wist en ook wist dat ie aardig bijklustte. :+

Zijn daarna nooit vrienden geworden, weet niet waarom. O-)
 
ruk je al haar bloemen uit de tuin ,
succes

mmm bloemen, moet ik eerst ff zoeken het is nu meer een oerwoud, met van die reusachtige bomen, wat is het toch lekker sommige dingen te overdrijven al blijft die tuin een oerwoud;9
 
Terug
Bovenaan Onderaan