buur bitch

DUC-zilla

Die hard MF'er
25 okt 2001
424
0
onbekend
wat doe ik aan een bitch die naast mij woont die via de politie probeert te regelen dat ik mijn bike niet meer achter mag starten maar deze naar voren moet DUWEN??? het hetzelfde mokkel die als ik 15 minuten weg ben met mijn auto haar auto 3 meter naar achter duwt zodat ik er niet meer tussen kan????? }) }) }) }) })
 
Heb ik teveel op, of snap jij hem niet helemaal?

MF-ers als in Motor-forummers (dubbel m, daniel), als in leden van het motor-forum... Als te vinden op www.motor-forum.nl :P

Gezeik over duwen van je fiets krijgt ze waarschijnlijk toch niet voor elkaar.
Maar ja, als zij haar auto netjes duwt... :+

Zal nog eens effe denken over een leuke manier... }) :) })
 
ok ok man ik dacht dat er een soort chat room was maar ok een geweldig plan om eens een serieus iets te bedenken om bitch te kraken
i hope she burn well!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :+
 
Ritje organiseren. Verzamelen we met tientallen motoren bij jou thuis. Die dingen moeten natuurlijk wel eerst goed warm draaien })
 
Zorg er in iedergeval dat je een baksteen ofzo iets voor de wielen van haar koekblik legt.
Dan valt het voor haar niet mee om \'m drie meter terug te duwen. :)
(banden leeg laten lopen kan natuurlijk ook }) )
 
Of maak wat \"kraaiepoten\" en leg die bij de wielen, duwt ze maar 1 keer en dan heeft ze 4 lekke banden })
 
Ffff moraalridder spelen:

Politie bellen is natuurlijk zot, ze kan het ook fff netjes vragen en zo....
Maar aan de andere kant, ik duw mijn motor ook altijd netjes de steeg en poort uit en start hem darna pas en rijd zo rustig mogelijk weg om irritatie te voorkomen. Kleine moeite mijns inziens.

Maar tegenover mij (gebruiken zelfde steeg achterom) wonen 2 van die scootermannen die het welnodig vinden om door die steeg te scheuren met A) te hoge snelheid (kinderen e.d.) en B) pokkeherrie en C) stank.

Oftewel, verplaatst je eens in de situatie van een ander.......(OK, als ze meteen politie belt is het natuurlijk F.Y.!)

Nu krijg ik heel MF op mijn dak, let maar op...... :r
 
Nu krijg ik heel MF op mijn dak, let maar op...... :r
}) Zou je denken :? })

Hmm, op zich heb je gelijk, ga eerst praten... Vaak is het wat water bij de wijn doen van beide kanten. Als ik de verhalen hier af en toe lees heb ik het verdomd goed getroffen met mijn buren.

ps Merel, zo\'n kots smilie ( :r ) is nou ook niet meteen de slimste om te plaatsen, daar reageren mensen wel redelijk fel op.
 
Ffff moraalridder spelen:

Politie bellen is natuurlijk zot, ze kan het ook fff netjes vragen en zo....
Maar aan de andere kant, ik duw mijn motor ook altijd netjes de steeg en poort uit en start hem darna pas en rijd zo rustig mogelijk weg om irritatie te voorkomen. Kleine moeite mijns inziens.

Maar tegenover mij (gebruiken zelfde steeg achterom) wonen 2 van die scootermannen die het welnodig vinden om door die steeg te scheuren met A) te hoge snelheid (kinderen e.d.) en B) pokkeherrie en C) stank.

Oftewel, verplaatst je eens in de situatie van een ander.......(OK, als ze meteen politie belt is het natuurlijk F.Y.!)

Nu krijg ik heel MF op mijn dak, let maar op...... :r
Ligt eraan hoe het pad is dat van achter naar voor loopt... Bij een oprit (niet zo\'n drempel-ding, maar zo\'n helling): No way dat ik me fiets lopend een oprit op duw...

Dealtje treffen? Zij duwt de auto niet meer zodat jij geen kant opkan met jouw sloep en jij duwt dan de fiets een paar meter...

Maar ja, dit zul je vast wel al geprobeerd hebben, toch? :)
 
Laatst communicatie cursusje gehad. Wat ik zou doen (na die cursus dan): met de bitch gaan praten, doorvragen over haar motieven, haar motieven samenvatten, zodat ze het gevoel krijgt dat je haar begrijpt, vervolgens uitleggen wat jij vervelend vind in haar gedrag (\"ik voel dat als pure pesterij, is dat ook zo bedoeld lieve buuv?\"), vragen of ze kan begrijpen dat jij dat vervelend vindt etc. Vervolgens is er als het goed is hééél veel wederzijds begrip, en kan jij lekker je motor starten waar je wil, en zet dat wijf haar auto niet meer in de weg.
 
leeg eens een bus purschuim in haar uitlaat,

welke ????? ( maak het verhaal af en kleur de plaatjes) :+ :+ :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan