buurman

16 jul 2006
105
0
amsterdam
Twee weken terug heb ik op het topic 'nieuwe motor gestolen' (sorry, weet niet hoe je 'm inkopieert, misschien kan iemand anders dat voor me doen) al geklaagd over m'n buurman. Hij zeurde dat ik m'n motor voor de deur zette en werd daarbij dreigend. Met de buurtregisseur overlegd, die is ter plekke wezen kijken en zei dat ik hem daar neer mocht zetten. Vervolgens ben ik op vakantie gegaan. Bij terugkomst nog een keer met de buurtregisseur gebeld en m'n motor weer daar neergezet. De buurman werd dreigend en zei dat hij m'n motor zou loszagen en wegslepen. Weer buurtregisseur gebeld, politie ter plekke, beide partijen gehoord, zou vervolgd worden. Even later zie ik dat m'n motor verplaatst is!! Ik naar buiten, vraag aan hem "hebt u mijn motor verplaatst?"zegt die eikel "ja, daar heb ik alle recht toe" Blijkt er een kras op te zitten. Ok, een miniem krasje, zo weg te poetsen, maar toch!! Ik weer de politie gebeld, die kwamen weer ter plekke, maar de buurman ontkende alles en dus konden ze niets doen 'mijn woord tegen het zijne'. Wel zeiden ze me toe dat de buurtregisseur er werk van zou maken, want er waren meer klachten over hem. Ook was hij ondertussen graffiti van z'n huis weg aan het poetsen, als enige in de straat beklad. Kennelijk was ik niet de enige die een hekel aan hem heeft...
Vervolgens begon hij nog verder te dreigen, dat ik teveel praatjes had en moest ophouden als ik er nog even wilde blijven wonen. Ook liep hij tegen allemaal buren te praten. Ik heb geen zin in een enorm conflict in de buurt, maar dit is toch wel te gek voor woorden!! :( :( :( ;( ;(
 
Zeg maar waar en wanneer.

Weg met motorhatende buurmannen.
ja, dat was toen ook het voorstel. ben alleen een beetje bang om de situatie nog verder te laten escaleren, hij was echt best dreigend maar ook gewiekst: hij wist precies tot hoever hij kon gaan met de politie erbij. Ben bang dat hij dan juist echt naar gaat worden
 
Zijn het huurwoningen? Dien een klacht in bij de woningbouw :)
Wat de bedreigingen betreft, zorg dat je een getuige buiten zijn zicht hebt, maar binnen gehoorafsand. Na de bedreigingen even samen aangifte doen, nu is het niet meer jouw woord tegen het zijne ;)

Veel plezier daaro :W
Buurmannen, ze moesten verboden worden B|
 
Zijn het huurwoningen? Dien een klacht in bij de woningbouw :)
Wat de bedreigingen betreft, zorg dat je een getuige buiten zijn zicht hebt, maar binnen gehoorafsand. Na de bedreigingen even samen aangifte doen, nu is het niet meer jouw woord tegen het zijne ;)

Veel plezier daaro :W
Dat is nou nog eens een goeie tip. Thanks!
 
ja, dat was toen ook het voorstel. ben alleen een beetje bang om de situatie nog verder te laten escaleren, hij was echt best dreigend maar ook gewiekst: hij wist precies tot hoever hij kon gaan met de politie erbij. Ben bang dat hij dan juist echt naar gaat worden
Juist door het ook "gewiekst" te spelen kun je de randjes aftasten. Ik heb geen idee wat voor een mega-vent jou buurman is maar met een paar (forum) vrienden kun je bij hem het idee laten ontstaan dat er meer is dan dat hij zou willen.

p.s.
Ik ben maar een klein mannetje....echt 8-)
 
Ik haat buurmannen die vrouwen bedreigen, en heb zin om even langs te gaan. Even met brullende motoren in de straat stoppen, bij hem aanbellen en hem iets beloven wanneer hij niet stopt met bedreigen. En als de politie komt ontkennen, dan is het ook zijn woord tegen die van ons. })
 
Ik haat buurmannen die vrouwen bedreigen, en heb zin om even langs te gaan. Even met brullende motoren in de straat stoppen, bij hem aanbellen en hem iets beloven wanneer hij niet stopt met bedreigen. En als de politie komt ontkennen, dan is het ook zijn woord tegen die van ons. })
sta je daar met een bloederig scalpel
 
Goedkopie beveiligingscamera kopen, die ophangen en dan jouw buurman filmen terwijl hij aan je motor zit ;)

Ik weet het niet... idd zorgen dat je hard bewijs hebt, of getuigen oid.

Weg met aso's B| (blijft er ook niks van NL over -O- )
 
Ik zou mn motor ergens anders neerzetten, hij dreigt niet alleen je motor te verslepen, hij doet het nog ook. Mijn motor is me iets teveel waard om daar risico's mee te gaan nemen.
Ken je woonsituatie niet maar zou proberen een ander plekje te zoeken, anders aan je buurman een alternatief vragen?

succes ;)
 
Goedkopie beveiligingscamera kopen, die ophangen en dan jouw buurman filmen terwijl hij aan je motor zit ;)

Ik weet het niet... idd zorgen dat je hard bewijs hebt, of getuigen oid.

Weg met aso's B| (blijft er ook niks van NL over -O- )
Heb ik ook over nagedacht. Maar ja, dan zit er straks echt een goeie kras op. doet ook zeer...
 
amsterdam?


is wel te doen om even een meeting te houden en weet jij wel een adresje waar we op de koffie kunnen komen. altijd handig zulke gastvrije buren.
 
Staat je Raptor 's nachts buiten in Amsterdam?

Zou ik persoonlijk al niet doen met al dat dieven tuig...

Mbt buurman: camera ophangen en 24/7 opnemen op video.
(Maarja, al zou je hem betrappen dan staat hij 's middags toch al weer buiten...)
 
ik kom naar je toe, jij wijst 'm aan en dan nies ik wel over 'm heen... en dan zeg ik dat ik Ebola heb..
(zo voel ik me nu wel..... ben ziekjes ) ;(

gr:

techsolo

@MacWilliams: how's the roof??? :)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan