Buurvrouw

Justice

MF'er
10 mei 2004
199
0
3bergen
Wij hebben sinds een tijdje een nieuwe buurvrouw. Alleenstaande vrouw, 2 kiddo's. Je kent het wel.

Ik vond het eigenlijk altijd maar een apart figuur. Maar toen ik ze zag op een oude Honda (oude honda's liggen mij aan mijn hart, ik heb een oltimer brommer van hetzelfde merk) wenste ik dat ik 10 jaar ouder was en zonder vriendin XD . Ze rijdt gewoon motor! En er zijn er weinig bij ons op de hof die dat doen. En ok, lelijk is ze ook niet met haar 35 jaar. ~_^

Je kan het ook treffen met buren. De buurman van ons is ook motorrijder, en rijdt warempel op eenzelfde machine waar ik nu op rij. XJ900. Toeval of toeval?
 
en die buurman vind je ook wel leuk ..........ja dan mot je kiezen :)
 
Mijn motto: Met een vrouw kan je meer dan met een man.
Zeer politiek correct, en nog waar ook als je erover gaat nadenken! ^_^

Ik ben zeer gelukkig met mijn huidige vriendin, ze moet alleen een moto-rijbewijs gaan halen. ALS DE DONDER! (alleen ze is 1,52m dus dat wordt een kleine lichte fiets denk ik...).
 
Wij hebben sinds een tijdje een nieuwe buurvrouw. Alleenstaande vrouw, 2 kiddo's. Je kent het wel.

Ik vond het eigenlijk altijd maar een apart figuur. Maar toen ik ze zag op een oude Honda (oude honda's liggen mij aan mijn hart, ik heb een oltimer brommer van hetzelfde merk) wenste ik dat ik 10 jaar ouder was en zonder vriendin XD . Ze rijdt gewoon motor! En er zijn er weinig bij ons op de hof die dat doen. En ok, lelijk is ze ook niet met haar 35 jaar. ~_^
Waar woon je,ben namelijk van plan om te verhuizen,ik hou ook van oude honda's ;) :9
 
Ja leuk.

(Seggis...vertel offtopic eens wat meer over die avater. ben je Naruto fanboy :X of zie ik er nog andere series in? En als jeje topic niet wil vervuilen check dan ff www.motor-forum.nl/forum/topic/53027?highlight=anime )

NARUTO FANBOY?! Echt niet van Naruto dus he?!
Hinata! KAWAII!

Maar voor de rest erg into anime! ^_^ Trigun, Love Hina, Full Metal Panic, Gunslinger Girl, Cowboy Bebop, DNAngel, Initial D. Die series heb ik (voor zover uit) ook allemaal op mijn HD staan. 50Gb's aan anime dus. ^_^

Waar woon je,ben namelijk van plan om te verhuizen,ik hou ook van oude honda's ;) :9

Driebergen! Home of the KLPD... XD
 
Leuk (en die gif laat op een geven moment toch ECHT Naruto zien in zijn oranje pakje met dat geile diertje in rode jurk en z'n maatje in blauw pak. Maar ik kan me ook vergissen)

Dan moet er nu toch echt eens werk gemaakt worden van de Anime rit.
Maar goed...back ontopic enzo :)

Beetje verder hier woont een rare kerel. Een echte biker...lol.
Heeft altijd wel wat te koop staan (tegen pittige prijzen en van bedenkelijke kwaliteit *D ) en rijdt zelf Honda shadow, nog een gemodde shopperd met harley kuip en verlende voorvork, en een trike heeft hij ook.
Aangename man om mee te praten hoor...alleen bijzonder vreemd. Soms een rotherrie wel alsie aan komt raggen met die shopperd met open pijpen.
 
Laatst bewerkt:
hier in de straat;

honda motorscooter
harley
gare yamaha oranje chopper
paarse zx9r
goldwing
cbr1000
 
Idd, het is ook van Naruto, allemaal. Ik heb die gefabriekt vanuit de openings-scene. Ik kan idd gifs maken ja.

ontopic: Mijn buurvrouw is een lekker ding ^_^
 
Laat je vriendin het maar niet lezen..anders is een deel van je wens zo vervuld O-)

beetje simpel...wensen dat je vrijgezel bent..als je dat wil zijn dan ben je dat toch :?

Maar snap dat je het allemael niet zo bedoeld en dat je gewoon ff kwijt wil dat je buuf hot is en motor rijdt ;)
 
Wij hebben sinds een tijdje een nieuwe buurvrouw. Alleenstaande vrouw, 2 kiddo's. Je kent het wel.

wenste ik dat ik 10 jaar ouder was en zonder vriendin XD .En ok, lelijk is ze ook niet met haar 35 jaar. ~_^

Ik snap het niet helemaal.
Waarom zou jij 10 jaar ouder willen zijn? (wordt zij niet jonger van).

Trouwens, 35 jaar is een hele mooie leeftijd voor een vrouw ;)
Vanaf die leeftijd worden vrouwen meestal pas echt wakker :P

Het leeftijd verschil staat misschien een echte relatie wel in de weg, maar dat is dan mooi meegenomen, toch.
 
bij mij in de straat woont er 1 met een harley en een eindje verder een snotneus met een zo'n buikschuiver (weet niet eens welk merk :? ) Zou willen dat ik nog vrijgezel was en niet zo oud en lelijk (ben toch al 36 B| ) maar anders..... :P :+


[me]"ons Lianneke" snapt de bedoeling van dit topic vast ook niet O-) [/me]
 
best wel oud, 35 O-)
Veel vrouwen in deze leeftijdscategorie zijn nu juist extra lekker zeg maar ;) cognoscienti weten wel wat ik bedoel.... :9~

Dus Justice... niet zo moeilijk doen... gewoon voor gaan :P (Ssst wel vertellen je vriendin wel niets....)

En anders heb ik het idee dat hier zat lui zijn die wel een telnr/adresje willen :z
 
Mijn buren hebben een lekkere buurman O-) :+

Maar mijn buren...nee dank u
 
Terug
Bovenaan Onderaan