jp84
Rookie
Beste forum leden
Ik zit met een probleem. Spruitstuk wordt binnen een minuut roodgloeiend. Starten en lopen. Timing mooi op tijd. Model zonder lambdasonde!
Na heel wat revisie oa nieuwe cilinder en zuiger + veren. Kleppen geslepen en getest op lekkage. Oil seals vervangen. Klepspeling volgens de Italianen goed gezet. Nokasje ziet er goed uit niks ingesleten. Helaas kan ik va 2007 model met me handheld obd2 uitlezen. Zit wel een fiat obd2 poort, jpdiag met xp laptop nog proberen.
De 1 cilinder heeft mega veel overdruk bij kleppendeksel boutje los draaien of oliepijl stok eruit te halen. Ook met de oude cilinder. Carterventilatie achter kan ik gewoon aan zuigen en gaat open.
Na 4 maanden sleutelen ivm wachten op parts etc raak ik een beetje geïrriteerd zeg maar.
alle nuttige suggesties zijn welkom
Mvg Jerry
Ik zit met een probleem. Spruitstuk wordt binnen een minuut roodgloeiend. Starten en lopen. Timing mooi op tijd. Model zonder lambdasonde!
Na heel wat revisie oa nieuwe cilinder en zuiger + veren. Kleppen geslepen en getest op lekkage. Oil seals vervangen. Klepspeling volgens de Italianen goed gezet. Nokasje ziet er goed uit niks ingesleten. Helaas kan ik va 2007 model met me handheld obd2 uitlezen. Zit wel een fiat obd2 poort, jpdiag met xp laptop nog proberen.
De 1 cilinder heeft mega veel overdruk bij kleppendeksel boutje los draaien of oliepijl stok eruit te halen. Ook met de oude cilinder. Carterventilatie achter kan ik gewoon aan zuigen en gaat open.
Na 4 maanden sleutelen ivm wachten op parts etc raak ik een beetje geïrriteerd zeg maar.
alle nuttige suggesties zijn welkom
Mvg Jerry