bv en theorie-)

mazzel

MF veteraan
16 apr 2004
1.257
1
Friesland
Heho, al eerder mn bv gehaald en gisteren theorie. Weer ouderwets zweten!!!, was wel een slachting 35 kandidaten en 11 geslaagd. Kan nu theoretisch motorrijden. Morgen weer 2 uur tjes gassen en meteen maar het laatste stukje examen regelen. Ben ik eindelijk vrij om te rijden waar ik wil!!!!!!

Feli!

Veel van de gezakten zullen het wel weer onderschat hebben. Oh joh, ik ken de verkeersregels toch. Appeltje, eitje........ Nou, niet dus.

En dan heeft het CBR de eis ook nog es versoepeld, omdat het te moeilijk was. |(

Maar goed, 2 van de 3 binnen. Op naar het laaste deel!

Hallo

Gefeliciteerd !!

Ik moet vanavond mijn theorie doen en hopelijk haal ik het ook
Heb flink geleerd en het valt NIET mee vind ik
Ik heb wel een vraagje, hoeveel seconden de tijd heb je om te antwoorden en mag je nu 5 of 6 fouten in totaal hebben

Elly

Laatst bewerkt:
Aha,

6 fouten, dat valt dan nog wel mee, dan heb ik nog wel een kansje

Jullie horen het vanavond wel of het gelukt is of niet

Elly

Aha maar kan ik nu mijn geld terug krijgen voor de keer dat ik zakte met zes fouten? :+

Aha oke, dan weet ik dat ook, wat een mazzel heb ik dan.
Zaterdag lekker voor mijn derde les.

Elly

Je mag 6 fouten hebben he ?

pff hoop dat ik het haal och auto heb ik ook gehaald dus veel moeilijker is deze niet toch?

Ben nu nog aan het oefenen met die veka best cd-rom

Je mag 6 fouten hebben he ?

pff hoop dat ik het haal och auto heb ik ook gehaald dus veel moeilijker is deze niet toch?

Ben nu nog aan het oefenen met die veka best cd-rom

Wat je ook kunt doen is naar http://www.driversxm.nl gaan en daar een abbonement aanvragen, iets van 9 euri. Onbeperkt oefenen met vragen uit het CBR. Veel van geleerd en je kunt je scores bijhouden. Succes!!!

GEZAKT !!!

Ik had 4 punten teveel fout. pfffff
Maar een nieuwe kans op 7 July, ik heb gelukkig geen haast
Ja die cd-rom van Vekabest heb ik ook

Elly

GEZAKT !!!

Elly
Jammer ;( Ik heb op DriversXM een toets gedaan en ik had 3 fouten morgen nog een doen en dan nog een paar van die CDrom (welke ik niet zo goed vind, je kunt je fouten zien maar er wordt niks uitgelegd)

Nee dat klopt, je krijgt wel het goede antwoord te zien maar geen uitleg.
Dat kreeg ik ook niet vanavond naar het theorie examen, ik weet dat ik 4 fouten te veel heb, maar niet welke, vind ik wel een slechte zaak.

Elly

Dat kreeg ik ook niet vanavond naar het theorie examen, ik weet dat ik 4 fouten te veel heb, maar niet welke, vind ik wel een slechte zaak.

Elly

Kun je dat niet opvragen? Ik zou dat gewoon ff vragen hoor.
Ik ga nu nog gelijk ff leren voor zometeen. Hoop wel dat ik het haal (en dat ik examen mag doen, ik ga als reserve ik had gereserveerd en toen kon ik pas op 22 juli examen doen veel te laat vind ik dus probeer ik maar of er een plekje vrij is)

Elly
Staat dat niet op dat papiertje met de uitslag? Iets met fouten en tot welke categorie de fout hoort? Stond vroeger geloof ik wel op mijn theoriebewijs voor B. Voor A boeide het me niks, had toch geen fouten 8-)

GEZAKT !!!

Elly

Lullig voor je. Veel oefenen en heel strikt dat oepassen wat je geleerd hebt.
Volgende keer beter

Ja er staat wel in welke categorie je de fouten heb gemaakt maar niet precies welke fout, dus dat is wel jammer.
Ik ga gewoon verder leren dan moet het wel lukken

Elly

Ik ben vanochtend opgeweest en... gezakt... ;( ;( ;(
7 vragen fout, net eentje teveel.

Er was er 1 geslaagd van de 9 die op gingen

Het was echt een moeilijk examen, op het begin dacht ik het is best makkelijk maar toen kwamen er ene paar vragen waarvan ik d8 wat is dit nou weer.. B|

Wel goed geleerd en oefententamens gingen ook goed. 24 juni ga ik weer op.

He jammer dat het je niet gelukt is, en dan nog op 1 puntje is helemaal zo zuur.
Maar goed blij dat je snel weer op kan

Elly

Terug
Bovenaan Onderaan