BV gehaald inclusief eerste voorwielblokkering

Aramis

MF'er
21 jun 2004
205
0
Zeeland
Jaaa, ik heb vandaag mijn BV gehaald. Ging goed. Moest alleen de snelle slalom overdoen, omdat ik blijkbaar niet recht genoeg kwam aanrijden (verder ging hij gewoon goed) en de eerste noodstop ging niet helemaal perfect, want mijn voorwiel blokkeerde (nog nooit meemegaakt) :) Gecorrigeerd en toch nog zeer vroegtijdig tot stilstand gekomen, maar moest natuurlijk wel over en de 2de keer ging gewoon perfect. Dus 2 verrichtingen over gedaan en die in de herkansing voldoende volbracht. Nu op naar theorie vrijdag en als ik dat haal sta ik as 29ste op voor afrijden ^_^

dat doe je snel met meteen echt afrijden B| ik moet nog ffies geduld hebben.
ik ben iig niet de enige die eerst bvtjes doet en daarna theorie :+
maar heel erg gefeli!

dat doe je snel met meteen echt afrijden B| ik moet nog ffies geduld hebben.
ik ben iig niet de enige die eerst bvtjes doet en daarna theorie :+
maar heel erg gefeli!
Tja, tis een beetje een risico natuurlijk, want als ik mijn BV of mijn nog te halen theorie niet haal(de) gaat het feest niet door. Maar blijkbaar heeft mijn instructeur er wel vertrouwen in, anders had hij mij niet opgezet voor de 28ste. Ik hoop maar dat ik dat vertrouwen niet hoef te schaden :)

Haha, het is de 28ste :) En jaaaa, op naar het weggedeelte. Die BV's ben je op den duur ook wel zat.

Leuk moment was trouwens toen mijn instructuer tijden 1 van mijn lesjes een hele lap asfalt uit het voorwiel zat te pulken. Noodstopjes deden we toen :)

ken me wel voorstellen dat je voorwiel blokkeerde zeker met dit weer in zeeland anny way gefeliciteerd hoor!

Terug
Bovenaan Onderaan