C licentie races tijdens KNMV cup wedstrijden

Tr@x

MF veteraan
1 aug 2002
6.822
400
Omdat er nu 5 organisaties door de KNMV gecertificeerd zijn om C licentie cursussen te geven, en dus het aantal C licentiehouders vlot stijgt, heeft het CRT besloten op de KNMV Cup dagen een race voor C licentiehouders aan het programma toe te voegen.

Dus iedereen die echt heel graag regenbanden en bandenwarmers wil....... O-)
 
Laatst bewerkt:
Omdat er nu 5 organisaties door de KNMV gecertificeerd zijn om C licentie cursussen te geven, en dus het aantal C licentiehouders vlot stijgt, heeft het CRT besloten op de KNMV Cup dagen een race voor C licentiehouders aan het programma toe te voegen.

Dus iedereen die echt heel graag regenbanden en bandenwarmers wil....... O-)
:o :o
 
Hey das interresant! Misschien wel een leuke aanvulling van de ZAC!

Waar haal je deze info vandaan?
 
Inhoud mail:

KNMV C-licentiehouders
In 2009 gaat CRT niet alleen maar KNMV Cupraces organiseren voor KNMV B-licentiehouders.
Gezien het forse aantal deelnemers op de CRT C-licentiecursussen heeft CRT besloten om met ingang van 2009 ook races te gaan organiseren voor KNMV C-licentiehouders.
Mede doordat vijf organisaties door de KNMV zijn gecertificeerd om de C-opleiding te verzorgen stijgt het aanbod van deze groep.
CRT gaat op de KNMV Cupraces één C-licentiegroep toevoegen aan haar wedstrijdprogramma. Deze C-licentiegroep rijdt haar eigen race en wordt dus niet samengevoegd met de B-licentiegroep.
Klasse-indelingen voor 600cc en hoger worden nog niet gemaakt. De strenge geluideisen, inschrijving, starts en huldiging zijn gelijk aan de B-licentiehouders.
Als basis wordt het KNMV Cupreglement gehanteerd en ook deze C-licentieraces worden verreden onder auspiciën van de KNMV.
Door dit wedstrijdprogramma worden de KNMV Cupraces in 2009 een mooie samensmelting van motorsporters met verschillende KNMV-wegracelicenties op hetzelfde circuit.
KNMV C-licentiehouders dienen zich eerst op de KNMV cupsite http://www.knmvcup.nl/?pagina=nieuws te registreren voordat zij zich kunnen inschrijven. Onder de button “Inschrijven” staat het registratieformulier, dit formulier dient volledig ingevuld te worden.
We rijden met niet meer dan één groep, vol is vol en tijdstip inschrijving is in deze bepalend.
De inschrijving voor de C-licentiegroep wordt op maandag 22 december geopend.
 
Als ik niet geassocieerd zou worden met de ZAC zou ik zeggen beetje wonderlijke aktie. Maar aangezien dat wel zo is zeg ik niks.
 
Tsja... zolang het CRT Assen maar vol krijgt hè. Waarom denk je dat we in de Cup al zoveel jaren zo een "gevarieerd" programma als 8x Assen (of zoiets) voorgeschoteld krijgen?
 
geldtrekkerij, het is leuk dat het in het weekend is maar dan kan je nog beter ONK gaan rijden.

Kans dat je op zondag niet rijdt is groot maar dan heb je alsnog meer rijtijd dan in de cup ;)
 
Beetje jammer dat dit dus wordt gedaan met de extra rijtijd van de cup... Waarom zou je ook de mensen die al rijden en veel betalen extra laten rijden...
 
Beetje jammer dat dit dus wordt gedaan met de extra rijtijd van de cup... Waarom zou je ook de mensen die al rijden en veel betalen extra laten rijden...
helemaal mee eens. :Y Dit is geen goede ontwikkeling.
Beter was het de cup in oude vorm te herstellen. Puur geldklopperij over de rug van sportmensen.
 
helemaal mee eens. :Y Dit is geen goede ontwikkeling.
Beter was het de cup in oude vorm te herstellen. Puur geldklopperij over de rug van sportmensen.

Beetje jammer dat dit dus wordt gedaan met de extra rijtijd van de cup... Waarom zou je ook de mensen die al rijden en veel betalen extra laten rijden...


Zo had ik er nog niet over nagedacht maar moet jullie hier wel gelijk in geven! Eerst de rijtijd van de B-licentie rijders verlengen!
 
Sja, ik vind dit niet zo gek. Er zijn steeds meer C-licentie rijders en er is maar 1 organisator. Ik vind dit een goed aanvulling voor mensen die liever in 't weekend rijden. Ik vind 't zonde van m'n weekend :+
 
Laatst bewerkt:
Sja, ik vind dit niet zo gek. Er zijn steeds meer C-licentie rijders en er is maar 1 organisator. Ik vind dit een goed aanvulling voor mensen die liever in 't weekend rijden. Ik vind 't zonde van m'n weekend :+
Fijn he, S0 t/m S3 in 1 klasse laten rijden *O* Goed over nagedacht ook vooral |(



o ja ik zou nix zeggen :o
 
Laatst bewerkt:
Fijn he, S0 t/m S3 in 1 klasse laten rijden *O* Goed over nagedacht ook vooral |(



o ja ik zou nix zeggen :o


:^

Geeft meteen aan wat voor organisatie de CUP is. In plaats van meer rijtijd voor de cuppers proberen ze om nog meer gasten zo ver te krijgen om belachelijk veel geld voor een belachelijk korte wedstrijd te strikken.

Het wordt leuk gebracht maar om 4 klassen door elkaar te laten rijden is niet verstandig.
 
Laatst bewerkt:
Ook leuk voor diegenen die de B-licentie opleiding voor € 625,- gaan doen om de Cup te kunnen rijden. Voor € 245,- doe je een TOMS en heb je een C-Licentie waarmee je ook in de Cup mag rijden, alleen heet het anders. Allemaal heel erg logisch _O-
Die CRT is wel heel erg wanhopig volgens mij :Y Kredietcrisis zeker... :)
 
Laatst bewerkt:
Ook leuk voor diegenen die de B-licentie opleiding voor € 625,- gaan doen om de Cup te kunnen rijden. Voor € 245,- doe je een TOMS en heb je een C-Licentie waarmee je ook in de Cup mag rijden, alleen heet het anders. Allemaal heel erg logisch _O-
Die CRT is wel heel erg wanhopig volgens mij :Y Kredietcrisis zeker... :)
Je hebt tegenwoordig ook een verkorte cursus ;)

He peet, je hebt nog mail van mij O-)
 
nou....da's 1 keer per jaar voor de gezelligheid, en 6 keer niet.
In mijn ogen is altijd en dan ook nog alle sprintwedstrijden echt wat anders.
Patrick heeft wel een punt, eerlijk is eerlijk.

Is ook nog wel een leuk item in de veiligheidsdiscussie.....
 
Patrick heeft wel een punt, eerlijk is eerlijk.

Is ook nog wel een leuk item in de veiligheidsdiscussie.....

ik denk dat de insteek voor de endurance van de ZAC heel erg anders is dan het altijd stoppen van alle Zaccers in 1 klasse bij de CUP om het allemaal maar zo vol mogelijk te krijgen, maar ga er verder niet op door, dat wordt welles nietes :)
 
Laatst bewerkt:
ik denk dat de insteek voor de endurance van de ZAC heel erg anders is dan het altijd stoppen van alle Zaccers in 1 klasse bij de CUP om het allemaal maar zo vol mogelijk te krijgen, maar ga er verder niet op door, dat wordt welles nietes :)
OK.



Surfen dan maar? *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan