C licentie races tijdens KNMV cup wedstrijden

Dus weer geen langere (lees: fatsoenlijke) rijtijd...
Lekker hoor, 2 trainingen van 12 minuten en een race van 8 rondjes...
Succes jongens en meisjes, maar ik ga denk ik weer lekker ClubMetten... :]
3 uur vrije training en een race van 4 uur, te verdelen met je teammaatjes

Voor minder geld :X

GSXReetz,

Roland
(Die net als verleden jaar hoopvol op meer rijtijd bij de Cup wacht maar waarschijnlijk weer teleurgesteld gaat worden...)
 
Echt een rare actie. Zijn er nu opeens geen problemen met het geluid meer?
Geef eerst de rijtijd maar weer eens terug aan de cuppers....
 
Dus weer geen langere (lees: fatsoenlijke) rijtijd...
Lekker hoor, 2 trainingen van 12 minuten en een race van 8 rondjes...
Succes jongens en meisjes, maar ik ga denk ik weer lekker ClubMetten... :]
3 uur vrije training en een race van 4 uur, te verdelen met je teammaatjes

Voor minder geld :X

GSXReetz,

Roland
(Die net als verleden jaar hoopvol op meer rijtijd bij de Cup wacht maar waarschijnlijk weer teleurgesteld gaat worden...)
Hee Roland, net of je site bewonderd, wist niet dat je ondernemend was! Mooi die cupverslagen ook, toch jammer dat zoiets zo eindigt. Heb veel gedacht aan club Met, maar ben niet zo'n fan van Zolder. Dit jaar dus alle ZAC Assen en Oschersleben, een dagje of 3 spa, een dagje of 3 nurburgring GP strecke (Speer racing) en heel mischien het driedaags race weekend van Prospeed op Brno. Ook niet allemaal zo heel fout, dus ik zal me niet vervelen. Zie je op Ales! :W
 
Dus weer geen langere (lees: fatsoenlijke) rijtijd...
Lekker hoor, 2 trainingen van 12 minuten en een race van 8 rondjes...
Succes jongens en meisjes, maar ik ga denk ik weer lekker ClubMetten... :]
3 uur vrije training en een race van 4 uur, te verdelen met je teammaatjes

Voor minder geld :X

GSXReetz,

Roland
(Die net als verleden jaar hoopvol op meer rijtijd bij de Cup wacht maar waarschijnlijk weer teleurgesteld gaat worden...)


hey Roland,

vraag dan voor de zekerheid wel "jou" nummer 106 aan, voor je weet wordt ie aan een ander toebedeeld. ;)
ik kan me je keuze goed voorstellen, voor deze prijzen kun je haast niet meer spreken van een hobby, het wordt bijna een financiele last.
ben overigens benieuwd naar het aantal inschrijvingen dit jaar, en vooral ook het niveau wat er op de baan komt. vond ik vorig jaar soms al heel opmerkelijk.

gr. Martin Averesch
 
Hee Roland, net of je site bewonderd, wist niet dat je ondernemend was! Mooi die cupverslagen ook, toch jammer dat zoiets zo eindigt. Heb veel gedacht aan club Met, maar ben niet zo'n fan van Zolder. Dit jaar dus alle ZAC Assen en Oschersleben, een dagje of 3 spa, een dagje of 3 nurburgring GP strecke (Speer racing) en heel mischien het driedaags race weekend van Prospeed op Brno. Ook niet allemaal zo heel fout, dus ik zal me niet vervelen. Zie je op Ales! :W

Ach ja, je moet iets doen om je hobby's te bekostigen he....

Ik zal ook wel voldoende rijden, maar waar en wanneer is nog niet definitief.

GSXReetz,

Roland
 
hey Roland,

vraag dan voor de zekerheid wel "jou" nummer 106 aan, voor je weet wordt ie aan een ander toebedeeld. ;)
ik kan me je keuze goed voorstellen, voor deze prijzen kun je haast niet meer spreken van een hobby, het wordt bijna een financiele last.
ben overigens benieuwd naar het aantal inschrijvingen dit jaar, en vooral ook het niveau wat er op de baan komt. vond ik vorig jaar soms al heel opmerkelijk.

gr. Martin Averesch

Hey Martin,

Alles goed? Met de gezondheid?

Idd, en ook ik heb het niveau wel 'opmerkelijk' gevonden. Met alle respect voor alle deelnemers maar buiten de top 10 werd er toch niet zo gestreden als voorgaande jaren...
Maar zo zie je wel dat er dus voldoende nieuwe aanwas is zodat het veld toch weer vol komt.
Rondje Varselring lijkt me trouwens wel leuk!

GSXReets,

Roland
 
Uit het technisch reglement voor CRT C licentie races:

Motoren
Deelname is toegestaan met moderne, in goede conditie verkerende motorfietsen in vrijwel standaard uitvoering. Motoren dienen tenminste te voldoen aan de wettelijke eisen opgesteld door de Rijksdienst voor het Wegverkeer. Een kentekenbewijs (eigendomsbewijs) moet kunnen worden getoond.

Conform de wettelijke eisen van het RDW? Dat zijn dus geen kentekenloze racers.
 
Lijkt me dat ze bedoelen met een rdw (ooit) gekeurde/toegelaten motorfiets die wel gemodificeerd mag zijn.
om zelfbouw frames, bij elkaar geraapte onderdelen te mijden.

eigendoms bewijs of kenteken lijkt me logisch.
 
Ik had een mailtje naar de knmv gestuurdt met de vraag hoeveel rijtijdt er beschikbaar zal zijn met de C -races voor die 195,- euries, hun antwoord:

Het streven is twee kwalificatietrainingen van 20 minuten en een wedstrijd van 25 minuten op Assen.

"streven" klinkt natuurlijk mooi....
Hoeveel rijtijd krijg je op een zac dag dan? die kost toch rond de 155,- als ik het goed heb.
 
2 trainingen en twee races. rijtijd varieert wat tussen pak m beet 1 uur op een ongunstige dag en 1 uur en 20 minuten op een meer gunstige dag.
 
oke thx, moeilijke keuze dus wel... :N
(ben aan het hopen dat er nog een plaatsje over is bij de zac)
 
Iedereen of het nu een B of een C licentie is rijd twee kwalificatietrainingen van 20 minuten en een wedstrijd van 25 minuten op Assen bij de KNMV!

In de mail die ik heb gehad van DNRT houden ze wel een leden-stop zoals het nu lijkt!
 
Iedereen of het nu een B of een C licentie is rijd twee kwalificatietrainingen van 20 minuten en een wedstrijd van 25 minuten op Assen bij de KNMV!

In de mail die ik heb gehad van DNRT houden ze wel een leden-stop zoals het nu lijkt!
fijn dat de DNRT dat ook naar buiten brengt naar de mensen die gemailed hebben over het inschrijven. :/

of op de site

Want tot op heden is alles maar van horen/zeggen, maar niks officieel.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan