Cable-barrier Noord Holland weg na protest MAG!!

Ralfie

MF veteraan
10 jan 2002
13.791
470
Hoppa, de cable-barrier in Noord-Holland is verwijderd!!

********************************************************
MAG-succes: Noord-Holland verwijdert staalkabels!
---------------------------------
Posted Vrijdag, 15 oktober, 2004 by redactie:

Na protesten van de MAG tegen het gebruik van cable-barriers langs de N242 heeft de provincie Noord-Holland op 12 oktober 2004 de staalkabels weer laten verwijderen.

De MAG heeft de provincie Noord-Holland per brief laten weten het verwijderen van de cable-barrier een moedig en wijs besluit te vinden. De MAG heeft bovendien aangeboden om mee te denken en praten over een alternatieve oplossing die het probleem van de provincie (verkeer dat de middenberm gebruikt om een file te ontwijken) kan verhelpen, maar die geen onnodig gevaar voor motorrijders oplevert.

Kijk voor meer informatie en voor de brief van de provincie Noord-Holland op de MAG-internetpagina: www.motorrijdersactiegroep.nl

********************************************************

Brief van de Provincie:

cable_nh_131004.jpg



8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)




BEN JIJ AL LID????
 
dus feitelijk is de reden dat we als eier-snijder proefkonijn misbruikt zijn omdat een of andere lullo de middenberm doorkruiste en een ongeluk het gevolg was ?

tja, het is in ieder geval geen flitspaal geworden B|
 
[me]GSX-Reinier vraagt zich af waarom hij wel lid is van Eigen Huis en niet van de MAG.
[/me]


[me]GSX-Reinier heeft nog geeneens een huis ![/me]
 
De bedoeling is asociaal weggedrag (het doorsteken van de middenberm om voor een file te komen) te voorkomen.
Degenen die dat doen zijn volgens mij echt sukkels.
Kunnen ze trouwens die middenberm niet gewoon met aarde verhogen? Een half metertje hoog lijkt mij wel genoeg, ze zijn toch in de buurt bezig met de bouw van het AZ stadion :) en het is wat 'zachter' dan kabel als je er tegen aan rijdt.
 
Wat is daarmee? (Ik kom daar nauwelijks).

Zijn in de eerste paar weken na oplevering al een aantal ongelukken gebeurd (auto's en motorrijders) door de slechte zichtbaarheid van dat ding. Motorfreak weet alle details :) .
 
Terug
Bovenaan Onderaan