cabs lek

schampie

MF veteraan
2 jun 2001
1.274
1
warnsveld
eehhjj
vdaag met me bike bezig geweest en hij doet het weer :) :)

maar hij is lek er komt benzin uit een slangetje zetten
ik heb 4 cabs naast elkaar.
in de midden komt aanvoer van benzine binnen.
tussen de 1e en de 2e can en de 3e en 4e cab zit een slangetje (vermoedelijk vacuuum)
en nu komt er benzine uit het slangetje dat tuissen de 3e en 4e cab zit (van achter gezien)
wat kan dit zijn.
het is geen los slagetje heb ik gekeken.
 
mmmh geen idee moet ik ff m\'n tank gaan verwijderen om te kijken ;)

nee sorry schampert kan ik je niet mee helpen,kijk eens in het werkplaatshandboek.

wat ik nog niet heb aangeschaft :(
 
Zet je er toch een nieuwe op, als er benzine uitkomt lijkt het mij benzineslang :?

Daar is het eerst waar ik aan zou denken.

Als er diesel uitkomt is het een Dieselslang :+

ja oke maar
is een slangetje op vacuum aan te trekken in de cabs (heb ik van hooren zeggen)
dus het slangetje hoort los onder de tank te hangen.
dus met een nieuw slangetje schiet ik niks op want slangetje is goed.
maar er hoord gewoon geen benzine uit te komen.
 
nope volgens mijniet
de motor van viper die staat er naast.
is ook een cbr uit 92 en die heeft het zelfde ook die 2 slangetjes los hangen.
vandaar dat ik het lekken ook niet snap.
mischien soort overstort
en dat de flotter blijft hangen.
 
cab.gif


slangetje waar lek bij staat komt benzie uit lopen
bijde slagetjes liggen los onder de tank.
 
Zijn het niet die slangetjes voor het afvoeren van overtollige benzine uit de carburateurs? Als bij mij een vlotter vast zit wordt de benzinetoevoer niet afgesneden door de vlotter en loopt de caburateur over.

Tom
 
mischien soort overstort
en dat de flotter blijft hangen.

Volgens mij zeg je het zelf al, je vlotter blijft hangen.

Zou er geen overstort zijn, dan lopen je carbs vol, en daarna loopt alle benzine je cilinders in en dat wil je echt niet.

Je heb hier speciaal spul voor om je carbs te reinigen, Forte, werkte perfect bij de vorige motor van me vriendin. Had zelfde probleem.

En effe een felle tik tegen vlotterbak wilt ook wel helpen.
 
Volgens mij zeg je het zelf al, je vlotter blijft hangen.

Zou er geen overstort zijn, dan lopen je carbs vol, en daarna loopt alle benzine je cilinders in en dat wil je echt niet.

Je heb hier speciaal spul voor om je carbs te reinigen, Forte, werkte perfect bij de vorige motor van me vriendin. Had zelfde probleem.

En effe een felle tik tegen vlotterbak wilt ook wel helpen.
Inderdaad gizzz, de vlotter loopt over, en het slangetje is van de vlotterkamerbeluchting.
Tevens is het beter om de carbs effe schoon te maken, is toch beter dan allerlei \"middeltjes\"
te gebruiken.
Een felle tik tegen de vlotterbak wil inderdaad wel eens helpen, maar dan moet wel eerst de vlotterkamer leeg zijn.............

Groeten, Paul.
 
Inderdaad gizzz, de vlotter loopt over, en het slangetje is van de vlotterkamerbeluchting.
Tevens is het beter om de carbs effe schoon te maken, is toch beter dan allerlei \"middeltjes\"
te gebruiken.
Een felle tik tegen de vlotterbak wil inderdaad wel eens helpen, maar dan moet wel eerst de vlotterkamer leeg zijn.............

Groeten, Paul.

Ha die Paul, ik begon je al een beetje te missen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan