Cadeaubon voor 8 motorlessen en AVB & AVD

pozo

MF'er
19 jun 2011
40
0
Delft
Dag allemaal, hierbij wil ik graag een MF'er die wel in Utrecht of omgeving woont aan goedkope(re) rijlessen helpen bij deze rijschool :) Zie hieronder waarom precies. Direct kopen kan voor €300, bieden mag ook maar tot €300 behoud ik het recht om daar niet op in te gaan - ik heb een minimum in mijn hoofd.

Deze advertentie staat overigens ook op Marktplaats. Als het op bieden aankomt heb je zowel hier als op marktplaats gelijke rechten en kansen wat mij betreft.

Wat wordt aangeboden?
Ik heb in de aanbieding een cadeaubon waarmee je de volgende dingen krijgt bij rijschool Boshuis:

  • Acht (8) motorrijlessen, ter waarde van €368 (8 losse lessen van €46);
  • Examen Algemene Voertuig Beheersing (AVB), ter waarde van €99;
  • Examen Algemene Verkeersdeelname (AVD), ter waarde van €219;
  • Lessen zijn mogelijk vanaf augustus 2011 (volgens de rijschoolhouder), en de bon is te gebruiken tot en met 15 november 2011.
  • Lessen starten vanaf de Bangkokdreef 10 te Utrecht.

Je krijgt dus €686 aan lessen en examens voor €300! De bon staat niet op naam en is dus zeer geschikt om weer door te geven aan een partner/goede vriend/afscheidscadeau collega/ga zo verder!

Waarom wordt dit voor deze prijs aangeboden?
Ik heb deze lessen ook cadeau gekregen. Ik woon alleen zelf tegenwoordig niet meer in Utrecht (maar in Delft), waardoor dit voor mij eigenlijk erg onhandig uitkomt. Jammer dan dat ik deze flinke korting niet zelf kan gebruiken, maar ik maak er graag een andere motorrijder in spe blij mee :)

Wat krijg je als je dit koopt?

Je krijgt een PDF'je wat je kan uitprinten en aan de rijschoolhouder kan overhandigen, waarna je dit pakket van hem hebt gekocht.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan