Cadeautje...

Twee zielverwanten....gossie wat lief :)

Maar uiteindelijk zijn de supersports sneller op de bestemming. Die hoeven niet van pomp naar pomp te rijden toch. ;)

Watch it he!!! :)

Ennuh van pomp naar pomp? Mijn XR rijd ergens tussen de 1:20 en 1:30 (afhankelijk van rijstijl) denk dat een supersport eerder moet tanken. Maar wel sneller op plaats van bestemming.Ach nog 5 maandjes zo rijden en dan ook snel overal zijn :P
 
Op donderdag 28 februari 2002 09:25 schreef joel het volgende:
Gromm,

je kunt niet linken naar je a: schijf, wil je die link ff weghalen? om piccies te posten, moet je ff de faq lezen..

tenks!

Joel

Ik snap niet helemaal hoe ik een plaatje moet invoegen :? Ik heb de plaatjes geupload naar mijn bestanden, dan moet ik ze hier toch kunnen posten, of niet?
 
Denk trouwens niet dat die Trailway mijn XR bij kan houden, maar wie weet kom ik je eens tegen, ik rijd regelmatig langs Zeist. Kunnen we zien of die TW snel is :) Denk dat het gewicht ongeveer hetzelfde is. alleen het vermogen meer dan 50% minder.

Jouw XR is zeker sneller. De TW is de traagste bike op de Nederlandse markt.
 
Watch it he!!! :)

Ennuh van pomp naar pomp? Mijn XR rijd ergens tussen de 1:20 en 1:30 (afhankelijk van rijstijl) denk dat een supersport eerder moet tanken. Maar wel sneller op plaats van bestemming.Ach nog 5 maandjes zo rijden en dan ook snel overal zijn :P

Heb je over 5 maanden dan je rijbewijs?
Met een bromfiets certificaat mag je geen motor besturen hoor :+ :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan