Cadeautje...

JoKing

MF veteraan
8 jul 2001
1.995
0
Putten
Komt net m'n collega binnen lopen van wie ik m'n CB heb gekocht.
Krijg ik zomaar een acculader (Absaar) in m'n handen gedrukt.
Zegt ie: "Alsjeblieft, heb ik toch niet meer nodig."
Ik: :+ "Nou, bedankt!!" :+

Altijd handig zo'n acculader.... ik blij! *D
 
Ja JK, bereng dat ding even langs op je brommer :+

:j :j brommer.. PFFF!!! Volgende week. wedstrijdje over de heide scheuren ! })

Brommer = 2 takt geluid he!! Hier wel 4 takt. Ben bang dat je nog nooit een 1pitter hebt gehoord.. ach ik blijf het zeggen. Ik moet er eens mee stoppen :) Zolang ik lekker kan :] zal het me m'n reet roesten of het een brommer is of niet.

Was jij die CBR600 rijder die ik afgelopen week inhaalde met m'n XR250? ;)



Ennuh een druppellader kost ongeveer 120 piek. dus iets meer dan 50 euro.
 
:j :j brommer.. PFFF!!! Volgende week. wedstrijdje over de heide scheuren ! })

Brommer = 2 takt geluid he!! Hier wel 4 takt. Ben bang dat je nog nooit een 1pitter hebt gehoord.. ach ik blijf het zeggen. Ik moet er eens mee stoppen :) Zolang ik lekker kan :] zal het me m'n reet roesten of het een brommer is of niet.

Was jij die CBR600 rijder die ik afgelopen week inhaalde met m'n XR250? ;)



Ennuh een druppellader kost ongeveer 120 piek. dus iets meer dan 50 euro.

Nee ik was diegene die jou buitenom inhaalde op het fietspad met het invalide karretje van m'n oma... :+
 
Het was toch echt een CBR hoor :) Oh nee! Je hebt gelijk! Die vallen inderdaad nu onder de invalide karretjes van opa's en oma's !!! :j :)

We praten wel eens weer wanneer jij een 600 hebt waarmee je wel mee op de openbare weg mag.
Gaan we klaverbladje rijden, oke? :+

Ga ik ondertussen in die 5 maanden proberen mijn kneepads aan de grond te rijden... :+
 
Komt net m'n collega binnen lopen van wie ik m'n CB heb gekocht.
Krijg ik zomaar een acculader (Absaar) in m'n handen gedrukt.
Zegt ie: "Alsjeblieft, heb ik toch niet meer nodig."
Ik: :+ "Nou, bedankt!!" :+

Altijd handig zo'n acculader.... ik blij! *D
Ik wil je plezier niet bederven, maar een auto-acculader is niet geschikt voor een motorfietsaccu, en zeker niet voor een onderhoudsvrije zoals in je cbr600! Je kan beter een goede lader (bv. optimate) kopen voor 130 piek, dan een nieuwe accu voor 150 piek!
 
Ik wil je plezier niet bederven, maar een auto-acculader is niet geschikt voor een motorfietsaccu, en zeker niet voor een onderhoudsvrije zoals in je cbr600! Je kan beter een goede lader (bv. optimate) kopen voor 130 piek, dan een nieuwe accu voor 150 piek!

Het is geen autoacculader hoor. Is echt voor motorfietsen geschikt, m'n schoonvader heeft precies dezelfde.
 
Pesten ze jou al met je 250cc.

Dan ben ik helemaal de klos met mijn 125cc-tje :)

Maar in de stad houden ze ons vast niet bij!
 
Pesten ze jou al met je 250cc.

Dan ben ik helemaal de klos met mijn 125cc-tje :)

Maar in de stad houden ze ons vast niet bij!
Nou kijk, ik vind bijvoorbeeld een Aprilia RS125 nog meer motor dan die 250cc brommert van JK. }) ;)
 
Maar de mijne vind je echt nog een stuk minder dan die 250cc ;(

Maar ik ben er voorlopig blij mee :)


ff afbeelding die naar diskette verwees verwijderd

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/1427/1a9f76fc0fc0a30f59f130762611ea4c (tw-tje.jpg)​
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gromm,

je kunt niet linken naar je a:\ schijf, wil je die link ff weghalen? om piccies te posten, moet je ff de faq lezen..

tenks!

Joel
 
Pesten ze jou al met je 250cc.
Dan ben ik helemaal de klos met mijn 125cc-tje :)
Maar in de stad houden ze ons vast niet bij!

Ja ze pesten me ;( :) . maar nix van aan trekken, de meesten die me pesten hebben nog nooit een 1pitter 4 takt offroad gehoord. Dan gaan ze echt wel kwijlen. Bovendien kan ik door de berm rijden om een groen licht te halen, moet je eens doen met een supersport. Denk trouwens niet dat die Trailway mijn XR bij kan houden, maar wie weet kom ik je eens tegen, ik rijd regelmatig langs Zeist. Kunnen we zien of die TW snel is :) Denk dat het gewicht ongeveer hetzelfde is. alleen het vermogen meer dan 50% minder.
 
Kom eens naar Den Haag.. Zal jij eens zien wat mijn 500CC doet.. }) Ik rijd nu zonder kappen en spiegels, dus dat ding is smal als een meisje van 14.

(Oké, een beetje grof, maar het is dan ook al nacht..)

NIet eerlijk want jij rost gewoon met je 500cc
door de stad. Maakt nu toch niet meer uit of je er mee valt of niet :+ Ik probeer nog iets voorzichtig te doen met m'n oude beestje. Stel je voor dat de spiegel kapot gaat ! :)
 
Ja ze pesten me ;( :) . maar nix van aan trekken, de meesten die me pesten hebben nog nooit een 1pitter 4 takt offroad gehoord. Dan gaan ze echt wel kwijlen. Bovendien kan ik door de berm rijden om een groen licht te halen, moet je eens doen met een supersport. Denk trouwens niet dat die Trailway mijn XR bij kan houden, maar wie weet kom ik je eens tegen, ik rijd regelmatig langs Zeist. Kunnen we zien of die TW snel is :) Denk dat het gewicht ongeveer hetzelfde is. alleen het vermogen meer dan 50% minder.

Twee zielverwanten....gossie wat lief :)

Maar uiteindelijk zijn de supersports sneller op de bestemming. Die hoeven niet van pomp naar pomp te rijden toch. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan