Caférace kuipjes poll

Een kuipje op een caféracertje?

  • Ja!

    Stemmen: 11 39,3%
  • Nee!

    Stemmen: 10 35,7%
  • Alleen top/stuurkuip

    Stemmen: 6 21,4%
  • Alleen volle kuip

    Stemmen: 0 0,0%
  • iets anders nl:

    Stemmen: 1 3,6%

  • Totaal aantal stemmers
    28

Jochem - SOHC4

MF veteraan
24 apr 2002
4.290
1
Om de discussie nog maar eens aan te wakkeren... Wie is er van mening dat een (top)kuipje hoort op een caféracertje? Ik bedoel dan iets van deze orde:

full


Persoonlijk vinnik 't wél passen. Sterker nog: ik ben dringend op zoek naar een paar kuipsteunen/montagebeugels

excuses voor de lay-out, maar ik wilde jullie 't piccie niet onthouden...
 
Laatst bewerkt:
Ook een caferacer kan er beter uitzien met wat kleren aan, het hoeft er niet meteen 'plastic-fantastic' uit te gaan zien.
Suc6 met je 'badkuip'omhulsel. :)
 
dit soort ouwe zud ligt op elke beurs bij bosjes te koop.......

mijn maatje, die gek is op ouwe cb's, heeft er denk ik wel 6 of 7 liggen, allemaal voor 10 of 15 euro gekocht.......
 
Hmm dan zie je ze vaker liggen dan ik, helaas... Wellicht wil je 's bij 'm informeren? ;)
 
Net waar ik dus ook naar op zoek was, en wat je dus echt niet e vaak tegenkomt, laat staan voor 15 pleuro...
Netjes trouwens, dat plaatje hierboven...
 
Gewoon een mooie groote ronde koplamp, en je giegel middin in de wind.





Maar dat is mijn mening, gelukkig hebben we alemaal een andere smaak (nietschietenaub :X )



Maar het word vast mooi :}
 
Hmm dan zie je ze vaker liggen dan ik, helaas... Wellicht wil je 's bij 'm informeren? ;)
of ze te koop zijn ?

het antwoord is toch nee, de man heeft geld als water(zit dus niet verlegen om 15 of 20 euro ;) ) en koopt alles wat ie mooi vindt "zolang het überhaupt nog te koop is"................
 
Ik ben van mening dat een caferacer helemaal bloot moet zijn. Met kuip is het misschien een supermarktracer oid. Aan de andere kant is een caferacer niets anders dan een voorloper van de straatvechterprojecten. Dus gewoon simpel verherbouwen en in die trant mag je natuurlijk gewoon kuipwerk en tupperware gebruiken.

Maar mijn voorkeur gaat uit naar de nudisten onder de brommers.
 
Topkuipie of stuurkuipie kan best, die foto van Jochem ziet er toch wel strak uit! 8-)
 
Voor 't idee even de http://home.hccnet.nl/j.e.luijten/IMG_1921.JPG (hele) fiets.

:)

Oh, ík heb bij René v. M. een kuipje gevonden, overigens... Nou de beugeltjes nog....
 
Mmm,mot toegeven: tstaat niet verkeerd...
Wel of geen kuipie,tis maar nèt waar je de brommert voor gebruikt.
Als je nu veel op de snelweg zit of langdurig een hoge snelheid aanhoudt,dan is zo'n kuipie wel aangenaam.

Persoonlijk hou ik van "minder is mooier",maar ik vind het dan ook leuker om op de achteraf-weggetjes een beetje aan het gas te lurken.
Voor mij is een grote toerentellert om nog een beetje achter te kunnen wegkruipen al voldoende dus ;)
 
ik ben dringend op zoek naar iets dergelijks[/b] (of evt. zelfs een volle kuip)...

Voor je 500? Zoja, dan moet je is ff checken op marktplaats, daar staat een blauwe 'volle' rickamn kuip te koop.
Deze is afkomstig van mijn K6 (ook candy sapphire blue) en heb ik een jaar geleden verkocht!
Zo te zien heeft de eigenaar er nooit wat mee gedaan, hij is in goede staat en compleet met bevestigings beugels e.d..

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/136409/9f690a01aef9bd51c0d957c2a1c94d39 (kuip001.jpg)​
 
Laatst bewerkt:
Ik heb je kuip zien staan idd (nog stééds niet verkocht?? :+ ) Maar ik zoek zocht eigenlijk specifiek een top-halfje. Is ook niet voor m'n 500, maar voor m'n 550'je. En idd voornamelijk snelweggebruik. Vandaar ;)

Maar toch: succes met de verkoop!
 
Oh, deze gaat 't worden, en denk de afzichtelijke spiegels ff weg he? ;)


Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/136411/a20c813145a4c79689ef0a90b8ad50ce (PICT0524.JPG)​
 
Laatst bewerkt:
Ik vind een Caférace kuipje op zich wel mooi (ligt eigelijk aan de fiets waar die op zit). Maar over het algemeen heeft naakt toch mijn voorkeur :P
 
Ik denk dat mijn kuipje knaloranje (Shiny Orange) wordt (net als de tank en zijkappies... (de huidige tank is wel origineel, maar erg gekrast en gedeukt. Bovendien is knaloranje óók een originele kleur he? (wel voor de serie startend met 2.... en de mijne is van de eerste serie 1..., maar toch ;) )

voorbeeldje:
76sc55fo.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan