Café racer XV920

Ik heb gister wat info gehad. Ding is uit 86. En dat is in principe gunstig. Heeft te maken met constructie van de koppakking. Hij staat in Schinveld, zuid-limburg, en heeft al 10 jaar niet gelopen. Hij vraagt er €1650,-- voor. Ding staat ook op marktplaats.
Kan een ontzettend leuk project zijn :t maar niet echt goedkoop zeg maar.

Niks voor mij dus, ik zoek alleen blokdelen.
 
Ook deze even volgen.

Ik ben zelf een XV750 met GSX-R voorvork aan het bouwen.
Bijna klaar, krijg alleen de carb niet afgesteld met open in- en uitlaat.
 
Daar staan de originele Hitatchi carburateurs om bekend. Moeilijk af te stellen met open in- en uitlaat. Van een set mikuni's of dellorto's knapt je fiets echt ENORM op. Lijkt het wel een nieuwe ;)
 
Stomme vraag misschien, maar hoe weet ik welke Mikuni's of Dellorto's erop mijn XV750 kunnen?
 
naar aanleiding van je opm in dat andere XV topic ? kuis je originele carbu's grondig en stel ze correc af, minder werk dan een andere carbu afgesteld krijgen
 
Ja, inderdaad, dat was de aanleiding. Ik zag dit topic ook weer en dacht dat ik er toch maar weer eens werk van moet maken.
Deze carbs zijn netjes schoon, afstellen ga ik binnenkort met een ervaren collega doen.
 
Ja, inderdaad, dat was de aanleiding. Ik zag dit topic ook weer en dacht dat ik er toch maar weer eens werk van moet maken.
Deze carbs zijn netjes schoon, afstellen ga ik binnenkort met een ervaren collega doen.
maar dat gaat dus lastig worden.... deze carburateurs doen het relatief slecht op open filters en pijpen. Zet hem op dan :t
 
  • Leuk
Waarderingen: RISL
Terug
Bovenaan Onderaan