Caféracer einddemper

Dieter--

MF veteraan
13 jun 2009
2.123
0
België
DSC_0004-1.jpg


Helemaal gloedje nieuw, nooit gebruikt (had er 2 gekocht omdat ik een 4 in 2 ging doen, is toch maar 4 in 1 geworden)

Binnendiameter 36mm, buitendiameter 38mm

IMG-20110715-00005.jpg

IMG-20110715-00004.jpg

IMG-20110715-00003.jpg

IMG-20110715-00002.jpg

IMG-20110715-00001.jpg
 
Laatst bewerkt:
yo dieter,

ik heb misschien wel interesse, maar waar woon je? en doet je 4in 1 het reeds? zodat ik het geluid kan horen?

gr!
 
Hey Brikos,

Ik woon bij Roeselare, België. Opsturen is geen probleem hoor.
4in1 is nog niet af, dus geluid kan ik je niet laten horen.
 
38 mm aansluitdiameter? heb je wat meer maten bv lengte ,diameter demper enz

en wat zijn je verzendkosten naar nederland ?
 
Diameter staat in de OP
Extra maten kan ik je morgen geven.
Verzendkosten zijn gewichtafhankelijk, moet ik even wegen en opzoeken!
 
ok bedankt alvast
heb je ook een foto van de bevestiging of gaat die via een beugel ?
 
Laatst bewerkt:
En zijn broertje is nu ook in de aanbieding, ik ga toch voor een andere demper.
Is compleet dezelfde, volledig gaaf.
 
Ik zit nu in het buitenland dus heb (nog) geen interesse in die van jou,

maar ik wil wel nog een keer mijn rvs slashcuts vervangen voor dit soort pijpen, wat bevalt je wel/niet aan deze pijpen? (mag je ook inboxen als het gevoelige info is natuurlijk :) ) en hoe is het geluid?

Ik heb wel eens de megaton imitaties op mijn motor gehad zie:

maar die zijn eigenlijk te hard voor straat gebruik, hoe is dat bij deze?

alvast bedankt, en succes met de verkoop!
 
In verband met geluid kan ik je jammer genoeg niet helpen. Ik heb de uitlaat nog nooit gebruikt namelijk, ze zijn gewoon nieuw.
Looks voor op een café is wel helemaal goed, alleen vind ik hem persoonlijk iets te lang voor op mijn motor.
Ik gok dat deze ook aan de luide kant is, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak (Zelf al zitten testrijden op mijn motor met enkel een collector, zonder demper dus. Ik vond dat net goed van geluid. O-) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan