Caféracer meeting op het TT circuit, 11 oktober

TeamHeronSuzuki

Two Stroke or No Stroke
2 okt 2006
37.985
19.337
Ik heb er verder niks mee te maken, zo don't ask and shoot the messenger ;) :+

Beste café racer, bratt style, scrambler, modern style of anders enigzins verbouwde motorfiets in deze klasse, liefhebbers,
via deze weg wil ik jullie nogmaals van harte uitnodigen voor de café racer dag tijdens de BaTTle of the Nations, 11 oktober in Assen.

We hebben jullie nodig om dit te kunnen laten slagen!!

Echt heel mooi en uniek, en met de toezegging van Assen dat als er voldoende café racers komen, we volgend jaar een heel weekend op en rond het circuit mogen om een groot event te organiseren.
Dus kom en geniet, ook als is je motor half klaar of maar een klein beetje verbouwd is.

We krijgen een eigen plek op het midden terrein met veel muziek, stands, demonstraties, een fotoshoot van je motor en RIJDEN OP HET HEILIGE ASFALT.
Ook voor de jeugd is er van alles te doen
En natuurlijk, heel belangrijk, de kans om elkaar te ontmoeten en elkaars fiets in levende lijve te zien.
Voor de kosten hoef je het niet te laten.
Voor €10 toegang op zaterdag en zondag. (zaterdag trainingen Open Nederlands Kampioenschap en races)
Op zondag Open Nederlands Kampioenschapsraces en daarnaast een breed en mooi programma. Je café racer staat uiteraard op het middenterrein bij alle andere café racers!

We organiseren een Mooiste café racer verkiezing met hele mooie prijzen

Het circuit rijden kost €25, dus daar hoef je het niet voor te laten.
KOM JE OOK? GEEF JE DAN WEL OP, ZODAT WIJ WETEN HOEVEEL MOTOREN EN MENSEN ER KOMEN. OOK VOOR HET CIRCUIT RIJDEN IS VOORAF AANMELDING NOODZAKELIJK!

MEER INFO EN AANMELDEN:
http://www.dutchcaferacers.nl/11-battle-of-the-nations
en hier
BotN Inschrijfformulier circuit rijden - TT Circuit Assen

Kom allen, alleen dan kunnen we laten zien wat we in huis hebben en voor 2016 een nog mooier spektakel organiseren.

GRAAG DELEN!!
 
Laatst bewerkt:
Mag ik komen op een gs500? ik kan wel op mun cafe racer maar een kaal frame is ook weer zo iets.
Zou graag erbij willen zijn, het evenement steunen en volgend jaar om mijn eigen cafe racer komen :)
 
Iedereen is welkom op wat voor motor ook. De caferacers zijn een onderdeel van een groter geheel. Wel is de caferacerafdeling expleciet voor caferacers gereserveerd, maar je kunt jouw motor gewoon parkeren op de daarvoor bestemde plaats. Er zijn meer activiteiten voor deze dag gepland, waaronder races tussen landen,enz,...
 
Wel van te voren op aanmelden!
Circuit rijden!!! En als je wil, voor kun je voor 25€ een aantal sessies op t circuit rijden! Je motorfiets hoeft hiervoor niet aan speciale eisen te voldoen, wel uiteraard dat je een veilige fiets hebt die maximaal 104db aan geluid produceert. Dus ook motorfietsen welke niet toegelaten zijn op de openbare weg maar wel op het circuit zijn welkom! Draag zorg voor een goede verzekering! Verder moeten glazen delen, zoals de koplamp, afgeplakt worden. Uiteraard is beschermende kleding ook een vereiste!
 
Erg leuk zo'n meeting. *O*
Ikzelf wil ook érg graag komen, maar ik heb t idee dat er weinig animo voor is
gezien de reacties.
En wat doet t weer... Als er mega slecht weer is voorspeld neemt niemand z'n mooie
racert mee. En is t gedoemd te mislukken voor volgend jaar. '(
 
Het was een mooie dag met toch wel veel animo en hopelijk een jaarlijks vervolg , motoren en races kijken,beetje ouwehoeren en zelf ook nog wat rondjes over het circuit knallen (tegen een kleine vergoeding) het kan slechter :9 :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan