caferace onderdelen deel.8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kan wel even wachten het heeft geen haast, kan je hem dan wel even voor me vasthouden (complete voorvork niet de marzocchi balhoofdplaten).

alvast bedankt
nils
 
Laatst bewerkt:
heb geen intresse meer in de vork, is toch eigenlijk niet nodg en kan het geld goed gebruiken op het moment.
een ander vraagje, heb je mischien nog schijven van 300mm met 6 gaats bevestiging voor een yamaha.

gr,
nils
 
heb geen intresse meer in de vork, is toch eigenlijk niet nodg en kan het geld goed gebruiken op het moment.
een ander vraagje, heb je mischien nog schijven van 300mm met 6 gaats bevestiging voor een yamaha.

gr,
nils
niet erg hoor :) .. die schijven heb ik helaas niet voor je
 
Enig idee waar ze vanaf komen? (4-takt) Iets voor de 900cc flat-twinner?Eventuele kosten?
jazekers.. Guzzi 1000 en daarna even op een xs650-->850cc dus volgens mij moet het wel kunnen, zijn niet goedkoop; staan op marktplaats voor 200€ / bod gehad van 150€..dus voor €175 zijn de de jouwe (ze zijn nieuw €219 p/st zonder de kelk)
 
Laatst bewerkt:
33mm clipons €25 p/set

full
 
Och ja hoor, ongelovelijk... Is er weer zo'n figuur die de helft op die Amals heeft geboden op MP... Wat triest is dat zeg, zal wel geen verstand hebben van de prijs echt goed spul... Is al vrij goedkoop, het is dat ik geen twin heb nu, anders wist ik het wel!
 
Laatst bewerkt:
Och ja hoor, ongelovelijk... Is er weer zo'n figuur die de helft op die Amals heeft geboden op MP... Wat triest is dat zeg, zal wel geen verstand hebben van de prijs echt goed spul... Is al vrij goedkoop, het is dat ik geen twin heb nu, anders wist ik het wel!
..die ga je toch binnenkort kopen ?? :) :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan