caferace onderdelen deel.8

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roger Remschijf

MF veteraan
26 apr 2003
8.379
7
de bilt
Ik leer bijna af teveel te kopen, passen en niet te gebruiken dus geniet mee wat er weer teveel is aangekocht en nu dus weer te koop is:

full


maat 56
(ik ben 1.84 en 90 kilo) past mij prima !
verkocht
 
Laatst bewerkt:
full

35mm voorvork met balhoofdset (niet compleet / binnenveren missen)
lijkt op ceriani... geen idee of het dat ook is
€75
 
Hmm, als ze passen wil ik wel een van die twee racepakken overnemen ;)
En die marzocchi kroonplaten, zit daar ook de onderste bij? Lijkt me wel wat op mijn cb'tje.
 
Laatst bewerkt:
wat is de hoh maat van de balhoofd platen van de "ceriani" vork?
heb mischien wel intresse
 
Hmm, als ze passen wil ik wel een van die twee racepakken overnemen ;)
En die marzocchi kroonplaten, zit daar ook de onderste bij? Lijkt me wel wat op mijn cb'tje.
die past je wel hoor,!!!! ..wees er alleen wel vlot bij, want deze maten zijn er niet heel veel en verwacht dat ze 'zo' weg zijn

de onderste kroonplaat heb ik niet, ik heb er zelf ook een set van gebruikt en de ophogingen er gewoon afgehaald :)
 
die past je wel hoor,!!!! ..wees er alleen wel vlot bij, want deze maten zijn er niet heel veel en verwacht dat ze 'zo' weg zijn

de onderste kroonplaat heb ik niet, ik heb er zelf ook een set van gebruikt en de ophogingen er gewoon afgehaald :)
Zwart/rooie gaat mijn voorkeur naar uit, heb alleen zondag pas weer tijd om langs te komen.

Kroonplaat ben ik ook nieuwschierig naar wat maten, of komen die toevallig overeen met die van een CB550?
 
Zwart/rooie gaat mijn voorkeur naar uit, heb alleen zondag pas weer tijd om langs te komen.

Kroonplaat ben ik ook nieuwschierig naar wat maten, of komen die toevallig overeen met die van een CB550?
hou ik die voor je appart (rood/zwart).. ik heb geen idee wat de maten van een cb550 zijn, zal straks de marzocchi platen even opmeten ! (liggen wel hier)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan