caferacer

arjen korver

Rookie
26 jul 2006
1
0
den helder
hallo allemaal. ik ben een man van middelbare leeft. ,woon in de noordkop en rijd sinds 1986 op een yamaha xj 900f.daar moeders niet meer mee gaat ,heb ik afgelopen winter de zaag er in gezet en heb haar verbouwd tot eeb 1 zitter.goed gelukt,b.v. een racekondje bestaat niet dus heb ik een mal van klei gemaakt en dat gepolyesterd,natuurlijk clipons en,ik heb er imitatie k&n filters opgezet. dit resulteert dat ik mijn sproeier bezetting heb vergroot van 102 naar 129,ik heb wat meer p.k beter koppel en een hogere top.hij mag 9500 draaien ,maar 1x heb ik in zijn 5 11000 gedraaid en zij wilde nog verder,maar dat wordt slopen. helaas is het cardan,(wel lekker makkelijk en goedkoop onderhoud) dus kan ik er geen anderkettingsetje opzetten,mischien is er nog wat te rommelen,met kroon en pignonwiel. er is echter 1 nadelig effect met de carburatie,ze houd in,tussen de 4500 en 5500 toeren,mischien te rijk of uitlaat te kort,ik weet het niet,voor ik ga experimenteren,zou ik het leuk vinden ,als iemand mij een idee aan de hand kan doen.veel scheurplezier van 1+1=2 caferacers.
 
:W
full


Als je een plaatje wilt bij je Nickname, ff hier vragen. 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan