caferacerproject honda 750 k7

rockert 2

MF'er
10 jun 2006
101
0
odoornerveen
Ik had dr graag gehouden maar 3 wordt teveel (zegt mevrouw rockert met overtuigende argumenten). K7 caferacer dus, weliswaar een project waar nog de nodige uren ingestoken moeten worden maar toch. Het leuke speelgoed is al gemonteerd, dunstall tank, dunstall zitje, tophalf met conus, clip ons, raask setje, k2 olietank en zijdeksels, etc etc. Blok verdient wat aandacht....nokkenaskettingverhaal, spannen of vervangen 1 van de beide heb het zelf nog niet geprobeerd. Blok loopt verder goed, geen rokerij of anderzins verontrustende geluiden en...dr is nog een extra (goed) k7 blok bij. Electronica is gedemonteerd dus loopt op het moment niet, zoals ik al zei een projectdingetje dus :]
full
 
Okay Rockert,

Een flinke schop vanaf hier dan.
Het is idd een projectje zoals je het schetst, maar mail me toch maar eens even waar je aan denkt.

Groet,
Duut
 
Je weet dat ik interesse heb in de tophalf ;)
was bekend en onthouden ;) Als er nog iemand interesse in de dunstall tank/zitje heeft wordt ze "geslacht" Voorvork kan ik zelf nog gebruiken. Uitlaat ligt er nog (niet deze op de foto) Zijdeksels met emblemen, nieuwe clip ons, en ander klein spul :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan